800
۰
به مناسبت دهه ولایت و امامت انجام شد؛

عیدانه سبزپوشان انقلاب به شهروندان گلشنی

به مناسبت دهه ولایت و امامت ۷۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان گلشنی توزیع شد.
عیدانه سبزپوشان انقلاب به شهروندان گلشنی
به گزارش پایگاه خبری شستون، یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیری از نیازمندان و زدودن غبار محرومیت از نقاط محروم و کم برخوردار در جامعه است.

سپاه با تشکیل و ساماندهی گروه‌های جهادی فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و سازندگی اقدام به اعزام بسیجیان مخلص و جهادی به نقاط مختلف کشور جهت ساخت منازل برای محرومین، درمان بیماران نیازمندان، کمک به کشاورزان در برداشت محصول، ساخت قنوات، توزیع نوشت افزار و بسته معیشتی می‌کند.

هر از چند گاهی به مناسبت‌های مختلف بسته‌های غذایی میان افراد تهیدست و مساکین توزیع می‌شود که ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلشن به مناسبت دهه ولایت و امامت اقدام به توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی کرد.


 مهدی ابراهیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلشن گفت: ۷۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: توزیع بسته‌های حمایتی یکی از برنامه‌ها و رویکردهای سپاه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند جامعه است که این بسته‌های حمایتی هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون ریال بود که بین نیازمندان توزیع شد.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلشن ادامه داد: اقلام سبدهای غذایی شامل برنج، روغن ،رب گوجه فرنگی، مرغ ،حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف بوده است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به جزئیات بسته‌های حمایتی گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی این ناحیه در میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر و روستا که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 26594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *