800
۰
مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان:

هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت برای ترویج حجاب است

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است، گفت: این هفته بهترین فرصت برای ترویج حجاب و مطالبه از دستگاه‌ها و متولیان امر برای ترویج حجاب است.
هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت برای ترویج حجاب است
به گزارش پایگاه خبری شستون، جلسه کارگروه هفته عفاف و حجاب با حضور نمایندگانی از ادارات سطح شهرستان در دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

نصرت گلوی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان در این جلسه بیان کرد: در قرآن کریم و روایات مختلف از معصومین(ع) تاکیدات فراوانی به حفظ حجاب و عفاف شده این موضوع اهمیت حجاب در اسلام را می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه ضعف ایمان یکی از علل‌های بدحجابی در جامعه است، افزود: حفظ حجاب و عفاف در جامعه از بروز بسیاری از مشکلات و منکرات جلوگیری می‌کند و رعایت شئونات اسلامی باعث می‌شود که زن وسیله هوس رانی و طمع ورزی قرار نگیرد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: بر خلاف آنکه برخی از افراد یا غرب زده‌ها که حجاب را مانع از پیشرفت می‌دانند اما بانوان با رعایت این فریضه مهم به پیشرفت‌های خوبی دست خواهند یافت و مهم‌تر از همه رضایت خداوند متعال را کسب خواهند کرد.

گلوی با اشاره به اینکه حجاب مختص بانوان و یا فقط مسلمانان نیست بلکه مردان هم باید حجاب داشته باشند و در ادیان مختلف نیز حجاب وجود داشته و دارد، خاطر نشان کرد: در تورات و انجیل به پاکدامنی و اهمیت پوشش زن و مرد سفارشاتی شده است پس اینکه حجاب فقط مختص زنان و یا مسلمانان است یک باور غلط محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده لذا این هفته فرصت مناسب برای ترویج حجاب و مطالبه از دستگاه‌های فرهنگی است به همین دلیل در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار خواهدشد.

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، دیدار دختران با مادران و همسران شهدا، دیدار با امامان جمعه تشیع و اهل سنت، برگزاری کافه گفتگوهای دختران، برپایی ایستگاه‌های مشاوره تبیینی بصیرتی، پویش مجازی، فضا سازی تبلیغاتی و برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده طلایه داران عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان تصریح کرد: پیاده روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت، اهدای خون به نیابت از شهدای گوهر شاد، برگزاری پاتوق گفتگو و دور همی، تجلیل و الگو سازی از بانوان موفق و شاخص، برگزاری میز خدمت، برگزاری غرفه‌های یک حس خوب، برگزاری کارگاه اموزش و تذکر لسانی جهت حراست و نگهبانان و متولیان ادارات از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سراوان است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 26624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *