800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

برخورد بازدارنده با جیره‌خواران معاندین و‌ برهم‌زنندگان وحدت انجام شود

امام جمعه موقت سراوان خواستار برخورد جدی و بازدارنده با جیره‌خواران معاندین که علیه وحدت و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن به زبان می‌آوردند از سوی متولیان امر شد.
برخورد بازدارنده با جیره‌خواران معاندین و‌ برهم‌زنندگان وحدت انجام شود
به گزارش پایگاه خبری شستون،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مختار سابکی بیان کرد: در دیداری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مبلغین و روحانیون حوزه های علمیه داشتند مطالب بسیار پر ارزش را فرمودند لذا باید ما همیشه و در هر لحظه فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: جبهه مقابل نظام اسلامی ما که خود را لیبرال و دموکراسی می‌دانند جبهه دروغگو و کذاب است، باتوجه به واقعیت‌های متعددی که در تاریخ معاصر جبهه مقابل ملت قهرمان ایران اسلامی گفته‌اند مقابل ضد آزادی‌خواهی هستند در حالی خود را آزادی‌خواه می‌نامند.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: ایستادگی و مبارزه ملت قهرمان ایران اسلامی مقابل جبهه باطل و دروغگو و کذاب یک مبارزه تمدنی و یک مبارزه جهانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سابکی اضافه کرد: شاهد چپاول گری غرب در اکراین هستیم‌؛ مردم اکراین به دلیل اینکه سلاح‌ها و تسلیحات غرب به فروش برسد کشته می‌شوند، منفعت و منافع غربی‌ها و آمریکایی‌ها در تداوم جنگ اکراین است.

وی خاطر نشان کرد: روز به روز شاهد شکستن استخوان‌های پودر شده غرب هستیم و مشاهده می‌کنیم غرب و آمریکا در حال فروپاشی هستند.

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به رد پای آمریکا در شرارت‌هایی که در اقصی نقاط جهان رخ می‌دهد، تصریح کرد: شیطان بزرگ آمریکا است امروزه شکست و فروپاشی آمریکا را در تمام عرصه‌ها همانند سوری سابق شاهد هستیم و این فروپاشی روز به روز بیشتر می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی گفت: اگر به توطئه‌هایی که در کشور رخ داده بررسی داشته باشیم متوجه رد پا و شیطنت‌های آمریکا هستیم اما ملت قهرمان ایران اسلامی همیشه بیدار هستند و دشمنان را در توطئه‌ها ناکام گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در ماهواره و رسانه‌های غربی با تبلیغاتی فراوان به دنبال ایجاد تفرقه میان شیعه و سنتی هستند اما خدا را شاکر هستیم که ملت ایران اسلامی بیدار هستند و فریب دشمن را نمی‌خورند.

امام جمعه موقت سراوان اذعان کرد: برخی در کشور که جیره‌خوار معاندین هستند صحبت‌هایی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به زبان می آوردند لذا از متولیان امر درخواست داریم برخورد بازدارنده با این افراد انجام دهند تا کسی جرعت نکند مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز تکریم خانواده، بیان کرد:خانواده اساس و پایه یک جامعه اسلامی است که دشمن مورد هجمه قرار داده و به دنبال این است که از طریق رسانه و ماهواره خانواده را که در جامعه اسلامی یک الگو محسوب می‌شود را بی‌هویت کند.

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار داریم خاطر نشان کرد: رزق اندوه، اشک و همراهی با اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) در محرم است و فرصتی است که بتوانیم در ایام محرم شور و شوق نسبت به عزاداری امام حسین (ع) داشته باشیم از این روز از شهرداری سراوان انتظار داریم نسبت به سیاه‌پوش کردن شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 26636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *