800
۰
در نشست شهردار سراوان با اهالی شهرک شهید لب سنگی مطرح شد؛

نقش مشارکت عمومی و شهروندی در پیشرفت و آبادانی

شهردار سراوان گفت: یکی از اصول مهم اداره هر شهر مشارکت عمومی و شهروندی است که در پیشرفت و آبادانی شهر مؤثر است.
نقش مشارکت عمومی و شهروندی در پیشرفت و آبادانی
به گزارش پایگاه خبری شستون، مصطفی خدا رحمی شهردار سراوان با اهالی شهرک شهید لب سنگی با موضوع اداره شهرک شهید لب سنگی با مشارکت عمومی و مردمی دیدار کرد.

شهردار سراوان در این دیدار بیان کرد: یکی از اصول مهم اداره هر شهر مشارکت عمومی و شهروندی است؛ بی شک می‌توان یکی از اصلی‌ترین اصول پیشرفت و توسعه یک شهر که رابطه‌ای مستقیم با تصمیم‌گیری مدیران آن شهر دارد را مشارکت مردم در اداره شهر دانست.

وی افزود: رابطه مستقیم میان شهروندان و مدیران اعتماد میان شهروندان و مدیران را ارتقا می‌دهد و ایجاد روحیه مثبت برای ایجاد شهری پویا و مدرن با عزم همگانی ایجاد می‌شود.

شهردار سراوان خاطرنشان کرد: تعامل و هم‌افزایی میان مردم و شهرداری به‌عنوان نهاد خدمت‌رسان به شهروندان می‌تواند در فرایند بازآفرینی پایدار شهری مؤثر باشد.

خدا رحمی تصریح کرد: مردم در بهسازی و اصلاح بافت‌های فرسوده شهری نقش دارند و باتوجه‌به مشکلاتی که وجود دارد رویکرد مشارکتی کارآمدترین مؤلفه برای مقابله با کاستی‌هاست.

لازم به ذکر است در پایان این نشست و پس از بحث‌وبررسی شهرداری سراوان و اهالی شهرک شهید لب سنگی به‌صورت مشارکتی با سرمایه‌گذاری ۶۰درصد شهرداری و ۴۰ درصد اهالی شهرک لب سنگی در بحث زیر ساخت و آبادانی شهرک شهید لب سنگی به توافق رسید.


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 26703
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *