800
۰
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سراوان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراوان افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، صبح امروز و در دومین روز از هفته مبارک بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور امام‌جمعه سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل سه بخش که شمال بخش مرتبط با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است که رژیم صهیونیستی جنایات وحشتناکی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد و از سوی دیگر مقاومت مردم فلسطین را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: بخش دوم مرتبط با اقتصاد مقاومتی است که دستاوردهای بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته شده که محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی و خانگی آنها با استفاده از صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا این امکان فراهم شده که اشتغال‌زایی داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان کرد: بخش سوم مرتبط با بیعت، الفت و میثاق با شهدا است که برنامه‌ریزی صورت‌گرفته که دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از این بخش پویش من رفیق شهیدم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در طول هفته بسیج برپا است و روزانه از ساعت هشت تا ۱۱ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر برای عموم مردم سراوان آزاد است دعوت می‌شود از مردم سراوان و بسیجیان که از نمایشگاهی که توسط بسیجیان برپا شده دیدن کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcf1tdyjw6dvma.igiw.html
 
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 26962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *