800
۰
امام‌جمعه سراوان:

قتل‌عام فلسطینان به پشتیبانی آمریکا و اروپاست

امام‌جمعه سراوان گفت: تمامی جنایات وحشیانه که توسط اسرائیل انجام می‌شود به پشتیبانی آمریکا و اروپاست، امروز صهیونیست از هیچ وحشی‌گری بابت کشتار مسلمانان دریغ نمی‌کند، کودکان و زنان زیادی را قتل‌عام کرده است.
قتل‌عام فلسطینان به پشتیبانی آمریکا و اروپاست
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در نشست روشنگری که در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان در سالن ورزشی کار و دانش دخترانه برگزار شد، بیان کرد: مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند، برای دفاع و حفاظت از تمامیت ارضی کشور تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و در رکاب انقلاب سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی افزود: وحدت امت‌های اسلامی یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اختلاف ایجاد کنند؛ اما بسیجیان که وحدت‌آفرین‌ترین انسان‌ها هستند و در این زمینه تلاش مضاعف دارند.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه بسیجی یعنی اخلاص، مجاهدت، تلاش و استکبارستیزی، خاطرنشان کرد: دشمن‌ترین دشمن ما امروز یهود است، علیه مؤمن‌ترین، مجاهد ترین، مظلوم‌ترین اما مقتدرترین افراد یعنی مردم مظلوم غزه جنایات وحشیانه انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: تمامی جنایات وحشیانه که توسط اسرائیل انجام می‌شود به پشتیبانی امریکا و اروپاست، امروز صهیونیست از هیچ وحشی‌گری بابت کشتار مسلمانان دریغ نمی‌کند، کودکان و زنان زیادی را قتل‌عام کرده است.

وی اذعان کرد: بیش از چهل روز است که اسرائیل با پیشرفته‌ترین بمب‌ها و سلاح‌های مخرب مردم مظلوم غزه را قتل‌عام کرده است اما بدانیم که وعده الهی حق است و پیروزی متعلق به مجاهدان راه خداست.

امام‌جمعه سراوان گفت: از سوی دیگر دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تلاش می‌کند تا ذهن‌ها را علیه انقلاب بشوراند تا مردم از نظام و انقلاب فاصله بگیرند که باید در این زمینه با بصیرت و آگاهی رفتار کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: مقاومت و مجاهدت و توکل به خدا امروز ما را جز قدرتمندترین کشورهای جهان قرار داده است، دشمنان می‌دانند ما قدرتمند هستیم هر کسی بخواهد دستی به سمت مرز ایران دراز کنددست او را قطع می‌کنیم پس می‌طلبد بسیجیان راه و مسیر و پرچم خدا را اولویت کار خود قرار دهند و با این نگاه پا به میدان باشیم و ارزش‌ها را حفظ کنیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 26963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *