800
۰
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان مهرستان خبر داد؛

برگزاری رژه خودرویی به مناسبت پنج آذر در مهرستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: رژه خودرویی به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان مهرستان برگزار شد.
برگزاری رژه خودرویی به مناسبت پنج آذر در مهرستان
سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و روز پایانی این هفته با حضور بسیجیان همه اقشار و عموم مردم شهرستان رژه خودرویی اقتدار بسیج را برگزار کردیم.

وی افزود: این برنامه از خیابان پاسداران جنب فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رأس ساعت ۹ صبح آغاز شد و بسیجیان با نصب پرچم مقدس کشورمان و آرم بسیج به خودروها در بلوار جمهوری با پخش آهنگ‌های حماسی رژه رفتند اقتدار و اتحاد مردم با بسیج را نشان دادند.

اقتدار بسیج یعنی اقتدار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی
ناصر دُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج، پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به بسیجیان همه اقشار و مردمان شریف مهرستان تبریک گفت و بیان کرد: در طول این هفته برنامه‌های مختلف و اقدامات خوبی در سطح شهرستان و بخش‌ها توسط بسیجیان با همراهی مسئولین و مردم صورت گرفت و امروز با حضور باشکوه در رژه خودرویی اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه: اقتدار بسیج یعنی اقتدار ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نهال این شجره طیبه در جای‌جای دنیا توسط مستضعفین و مردمان مظلوم کاشته شده و لرزه به تن ابرقدرت‌ها انداخته که این به برکت جمهوری اسلامی است.

گفتنی است؛ در پایان رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، از همراهی همه اقشار بسیج و عموم مردم شریف مهرستان در اجرای برنامه‌های طول هفته تقدیر و تشکر کردند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 26999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *