800
۰
امامان جمعه تشیع و اهل سنت سراوان:

حادثه تروریستی راسک برای مردم استان ناگوار و محکوم است

امامان جمعه تشیع و اهل سنت سراوان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای راسک، این واقعه تروریستی را محکوم کردند.
حادثه تروریستی راسک برای مردم استان ناگوار و محکوم است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری و مولوی سید عبدالصمد ساداتی در پی اقدام ناجوانمردانه و کور گروهک تروریستی در راسک که توان دیدن اتحاد و انسجام مردمان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را ندارند، که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از پرسنل فراجا شد ضمن محکومیت این حادثه با خانواده شهدا ابراز همدردی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری امام جمعه سراوان گفت: شهادت چندین تن از کارکنان فراجا در راسک همه ما را ناراحت کرد اما دشمنان انقلاب اسلامی بدانند این اقدام تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت این عزیزان غم بزرگ بر دل همه ماست اما همه دشمنان این ملت بدانند با شهادت عزیزان ما، امنیت، وحدت و برادری محکم‌تر می‌شود و نیروهای انتظامی، مرزبانی و سپاه با امید و شجاعت بیشتر برای امنیت مرزها و شهرها تلاش می‌کنند و بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امام‌جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبون را به استیصال کشانده است. به طوری که هر از چند گاهی دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام‌جمعه اهل سنت سراوان گفت: واقعه تروریستی راسک موجب تاسف شد و محکوم است. وی افزود: امنیت مساله ای مهم و در راس امور است که باید مراعات شود از آنجا که اینگونه اقدامات هیچ نفعی نمی تواند داشته باشد بلکه موجب ضرر و زیان و سلب امنیت و آسایش است.

امام جمعه اهل سنت سراوان خاطرنشان کرد: در این حادثه که تعدادی از عزیزان فراجا نیز به شهادت رسیده اند برای مردم صلح جوی منطقه نیز ناگوار است و این اقدامات و نا امنی ها را محکوم می کنند و نمی پسندند. ضمن تسلیت این حادثه به خانواده های جانباختگان ، علو درجات شهدا را از خدواند مسئلت داریم.

انتهای خبر/
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 27037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *