800
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان را باید مهارت‌محور تربیت کنیم و دائم برای دانش‌آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.
پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شستون به نقل از «عصرهامون» محمد کرمی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان با تأکید بر اجرای به‌موقع پروژه‌ها بیان کرد: فلسفه تشکیل وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف حل مشکلات موجود در استان است؛ بنابراین باید با جدیت و تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنید.
 
کرمی با تأکید بر اینکه توسعه باید بر اساس علم و برنامه‌ریزی باشد، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بالقوه بی‌شماری است؛ لذا باید باتکیه‌بر دانش از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
 
وی افزود: نیروی توانمند خلاق یکی از نیازهای استان است؛ بنابراین باید با سرمایه‌گذاری بر روی آموزش محصلان، فرزندان خود را توانمند تربیت کنیم.
 
رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد: آموزش‌وپرورش نهادی بسیار تأثیرگذار است چرا که فرزندان ما از کودکی تا جوانی خود را در این نهاد سپری کرده و از این طریق آینده خود را رقم می‌زنند.
 
وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان را باید مهارت‌محور تربیت کنیم و دائم برای دانش‌آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.
 
استاندار خاطرنشان کرد: مقدمه ورود دانشگاه در نهاد آموزش‌وپرورش شکل می‌گیرد و زمانی که فرهنگ‌سازی در مدارس به‌درستی انجام شود قطعاً فرد در دانشگاه به یک کارآفرین تبدیل می‌شود.
 
وی تأکید کرد: پروژه‌ها باید روزشمار داشته باشند و اگر یک روزکار به تأخیر می‌افتد باید علت آن مشخص شود.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 27065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *