800
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

۲۳ هزار نفر در منطقه سیستان کارت مرزنشینی دریافت کردند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار نفر در مناطق مرزی سیستان کارت مرزنشینی دریافت کرده‌اند، گفت: هر یک از افرادی که در مناطق مرزی کارت پیله‌وری ندارند باید برای استفاده از فرصت مرز جهت دریافت این کارت اقدام کنند.
۲۳ هزار نفر در منطقه سیستان کارت مرزنشینی دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جریان سفر به منطقه سیستان و در دیدار با مردم بخش خمک از توابع شهرستان زهک بیان کرد: کشاورزی در منطقه سیستان آسیب‌دیده اما حوزه‌های دیگری چون استفاده از ظرفیت‌های دامداری، پرورش طیور و صنایع کم آب بر می‌تواند؛ در این منطقه رشد پیدا کند.
 
وی افزود: ارتباط با مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و هر یک از مسئولان باید دررابطه‌با شیوه بهره‌مندی از خدمات به مردم توضیح دهند.
 
استاندار با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار نفر در مناطق مرزی کارت پیله‌وری دریافت کرده‌اند، افزود: هر یک از افرادی که در مناطق مرزی کارت پیله‌وری ندارند باید برای استفاده از فرصت مرز جهت دریافت این کارت اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های تولیدی برای منطقه بسیار سودمند است چرا که این امر موجب می‌شود تا مردم به تلاش و کوشش ترغیب شوند.
 
کرمی تصریح کرد: دام‌های مولد در اختیار مردم منطقه سیستان گذاشته می‌شود تا در امر تولید محصولات دامی مشارکت داشته باشند لذا مردم به یکدیگر کمک کنند تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.
 
انتهای خبر/
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 27071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *