800
۰
کارشناس کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان:

انسان در کنار دوستان خوب از انزوای اجتماعی بیرون می‌آید

انسان در کنار دوستان خوب از انزوای اجتماعی بیرون می‌آید، روابط اجتماعی را تجربه و در می‌یابد که دیگران نیز چون او مشکلات خاص خود را دارند که برای رفع آن باید تلاش و راه حل معقولی پیدا کنند.
انسان در کنار دوستان خوب از انزوای اجتماعی بیرون می‌آید
به گزارش پایگاه خبری شستون، حداد زاده در کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی دختران که در مرکز آموزشی مثبت زندگی شهرستان سراوان برگزار شد، بیان کرد: انسان یک موجود اجتماعی است که برای رسیدن به یک زندگی موفق نیازمند آموختن مهارت‌های زندگی است و با بهره‌گیری از این مهارت‌ها؛ نیازهای خود را به طور منطقی و صحیح می‌تواند مرتفع و نقایص خود را برطرف سازد.

وی افزود: داشتن دوست و ارتباط با دوستان قابل اعتماد و با ارزش یکی از اموری است که شما را در رسیدن به موفقیت‌ها در زندگی یاری می‌کند.

کارشناس کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان گفت: انسان در کنار دوستان خوب از انزوای اجتماعی بیرون می‌آید، روابط اجتماعی را تجربه و در می‌یابد که دیگران نیز چون او مشکلات خاص خود را دارند که برای رفع آن باید تلاش و راه حل معقولی پیدا کنند.

حدادزاده با اشاره به اینکه بهتر است انسان قبل از دوست شدن و ایجاد رابطه در سطح بالا به موارد مشترک توجه کند، تاکید کرد: با کسانی رابطه‌ی دوستی برقرار کنید که در علایق، سلیقه‌ها، ویژگی‌های خانوادگی و مواردی که در خود سراغ دارید به شما نزدیک باشند، کسانی را به دوستی و رفاقت انتخاب کنید که در میان دیگران دارای احترام و ارزش هستند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی فرآیندی است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر مسیر رسیدن به اهداف‌تان را طی کنید تا به موفقیت برسید، به عبارت دیگر برنامه‌ریزی شما را به سمت مقصد هدایت می‌کند.

وی در پایان برای رهایی از بلاتکلیفی، گفت: زمانی‌که از خواب بیدار می‌شوید اگر پر انرژی باشید و با حال خوب روزتان را شروع کنید، می‌توان نتیجه گرفت که در زندگی برنامه مشخصی دارید و بعد از بیداری به‌طور دقیق می‌دانید که باید چه کارهایی در طول روز انجام دهید.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 27082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *