۰
مدیر آموزش و پروش سراوان:

مکتب حاج قاسم برگرفته از رسالت انبیاست

مدیر آموزش و پروش سراوان گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از رسالتی که انبیاء داشتند بود و در مسیر اهل بیت (ع) قدم برداشت و امروز قاسم‌ها زنده هستند به مسیر ادامه می‌دهند و از رسالت خود کم نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری شستون، ایوب دهواری در همایش فرزندان حاج قاسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، کارشناس مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیران و دانش آموزان در مدرسه اسما برگزار شد، بیان کرد: به مقوله امنیت و آرامش کمتر اهمیت داده این و کمتر شکر‌گزار این نعمت بوده ایم، ما امروز نسلی با اقتدار و یا عزت هستیم و بابت این موضوع باید قدر دان باشیم.

وی افزود: چه افرادی تا صبح با چشمان بیدار برای پاسداری و حفظ امنیت و آرامش کشور پاسبانی داده اند تا ما در آرامش و امنیت باشیم.

مدیر آموزش و پرورش سراوان ادامه داد: جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه را محکوم می کنیم و قطعا حق پیروز است اما ببینید در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد برادران و خواهران مسلمان ما در چه وضعیتی قرار دارند، هیچ مسلمانی نیست که قلبش از این جنایات یه درد نیاید.

دهواری با بیان اینکه مقابل بزرگ‌ترین ابرقدرت‌ها ایستادیم، خاطر نشان کرد: اما دولت‌های شیخ نشین عرب ذلت را پذیرفته و مقابل آنها برای دست‌بوسی خم می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای اینکه ایرانی مقتدر داشته باشیم مقابل دشمن ایستادیم و فقط در جنگ تحمیلی ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند تا یک‌ وجب از خاک کشورمان را از دست ندهیم، در سراوان و حادثه راسک نیز برای برقراری امنیت جوانان زیادی سینه سپر کردند مقابل گلوله دشمن تا ما امنیت داشته باشیم.

مدیر آموزش و پروش سراوان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای اینکه بیرق اسلام بر زمین نیوفتد قیام کرد و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان امنیت، مدافعان حریم و حرم و در رأس همه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز پیرو مکتب امام حسین (ع) بودند که در این مسیر به شهادت رسیدند.

دهواری گفت: مکتب حاج قاسم نیز برگرفته از رسالتی که انبیاء داشتند بود و در مسیر اهل بیت (ع) قدم برداشت و امروز قاسم‌ها زنده هستند به مسیر ادامه می‌دهند و از رسالت خود کم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز میراث غنی عزت، امنیت، آرامش و حجاب به ما رسیده اگر کوتاهی کنیم امنیت، آرامش و نعمت‌های خوب را از دست خواهیم داد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 27085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *