800
۰
امام‌جمعه سراوان:

نهم دی یک حماسه در مسیر پروردگار عالم بود

امام‌جمعه سراوان گفت: نهم دی یک حماسه در مسیر پروردگار عالم بود و انسان‌های شایسته مقابل باطل ایستادند.
نهم دی یک حماسه در مسیر پروردگار عالم بود
به گزارش پایگاه خبری  شستون، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مجتبی بامری بیان کرد: روز نهم دی ماه یوم‌الله شد چون مسیر پروردگار عالم پشتیبانی و حماسه آفریده شد و باید این روز را گرامی بداریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی پرچم خدا در عالم امروزی است و هیچ شکی در پاکی و طهارت این انقلاب نداریم، امامین انقلاب پرچم‌داری کردند تا همه را متوجه ظلم‌هایی که از طرف نمایندگان شیطان بر عالم بشری می‌شود متوجه سازند.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند حقیقت و واقعیت انقلاب به همگان نرسد، ادامه داد: دشمنان دین خدا برنامه‌ریزی و طراحی کردند تا بتوانند با یک فتنه پیچیده و هماهنگ همه را در یک خط قرار دهند و انقلاب اسلامی را دچار مشکل کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اضافه کرد: یک فتنه پیچیده را در ایران اسلامی ایجاد و آشوب به پا کردند، به همه مقدسات اهانت کردند، خیلی‌ها در داخل همراهی کردند اما خدای متعال اندیشه و قدم‌های انسان‌های شایسته را در مسیر خود قرار داد و ۹دی را به وجود آورد و چشم فتنه را کور کردند.

وی اذعان کرد: نهم دی یک حماسه در مسیر پروردگار عالم بود و انسان‌های شایسته مقابل باطل ایستادند این روز را باید گرامی بداریم که یادمان باشد که دشمنان ما از بزرگترین فتنه‌گران عالم هستند.

امام‌جمعه سراوان گفت: همه معاندان و قدرت‌های شیطانی دست در دست هم دادند که انقلاب را از بین ببرند اما به جهت حضور پرشور مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی به هدف خود دست نیافتند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: این روزها همه ما شاهد جنایت دیگری از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی هستیم، شهادت یکی از سرداران سپاه اسلام سردار سید رضی موسوی که به عنوان  مستشار ایرانی در سوریه حضور داشت و از چهره‌های گمنام و مجاهد ایرانی که نزدیک به ۳۰ سال در نقاط مختلف دنیا در مقابل دشمنان اسلام ایستاده دست به جنایت و ترور ایشان زدند که منجر به شهادت این شهید والا مقام شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی که ارتش خود را قدرتمند می‌داند نزدیک به سه ماه است که در غزه گرفتار شدند و عملیات غرور‌آفرین طوفان‌الاقصی که کمر رژیم صهیونیستی را شکست که می‌خواستند با جنایاتی ترمیم کنند اما قابل ترمیم نیست.

امام‌جمعه سراوان اضافه کرد: به هیچ یک از اهدافی که رژیم صهیونیستی داشت دست نیافتند، بیست هزار مسلمان را قتل عام و به شهادت رساندند، می‌خواستند مردم غزه را کوچ اجباری دهند اما نتوانستد، یکی دیگر از اهداف آنها از بین بردن حماس بود اما گردان‌های مربوط به حماس و جهاد اسلامی در حال مجاهدت هستند که باز هم به این هدف خود دست نیافتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری گفت: در باریکه غزه در مقابل گروه به ظاهر اندک نتوانسته کاری از پیش ببرد اما در مقابل؛ گروه مقاومت منسجم شده و یک جبهه گسترده علیه این رژیم ایجاد شده و در حال مقابله هستند و رژیم غاصب روز به روز در باتلاق فرو می‌رود.

وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شخصیت نورانی که دگرگونی ایجاد کرد، انقلابی به وجود آورد که همه از این تغییر به حیرت افتادند، امام با قدرت و توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) قدرتمندترین قدرت مادی را از بین برد و یک حکومت الهی و نظامی دینی را به وجود آورد که هم منطقه و هم جهان تحت تأثیر این انقلاب قرار گرفتند.

امام‌جمعه سراوان گفت: سیزدهم دی ماه شهادت سردار سلیمانی است که توسط وحشی‌ترین و پلید‌ترین قدرت شیطانی توسط ترامپ و آمریکا طراحی و سردار رشید اسلام که مقاومت را به وجود آورد و مظلومان عالم دلشان وابسته به این سردار وارسته شد، به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات را در پیش رو داریم نزدیک به دو ماه مانده به برگزاری انتخابات که دشمن از حالا در حال برنامه ریزی است که نتوانیم شرکت پرشور در انتخابات داشته باشیم، توجه داشته باشیم که انتخابات مهم است و اگر بخواهیم در هر مسأله‌ای تحول ایجاد شود مشارکت و حضور در انتخابات مهم است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciqqazut1aqr2.cbct.html
 
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 27089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *