800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

حاج‌قاسم نماد شجاعت و اقتدار ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید القدس نماد مقاومت جهان اسلام و ایستادگی، شجاعت و اقتدار ملت ایران است.
حاج‌قاسم نماد شجاعت و اقتدار ملت ایران است
به گزارش شستون؛ غلامعلی سهرابی در مراسم زنگ‌مقاومت و ایستادگی که به مناسبت سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در سیب و سوران نواخته شده، ضمن یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید القدس را نماد مقاومت جهان اسلام و ایستادگی، شجاعت و اقتدار ملت ایران دانست.

وی در این مراسم که با محوریت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: امروز مکتب این شهید والامقام یادگار بسیار ارزشمندی است که در کنار گام دوم انقلاب باید برای همه تبیین و تشریح شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی را روز رویش مکتب جدیدی در جهان اسلام و کشورمان دانست و افزود: امروز مکتب حاج‌قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید پاس داشته شود.

سهرابی گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: حاج‌قاسم خود را به‌شدت انقلابی می‌دانست و خود را فارغ از جریان‌های حزبی می‌دانست و این درسی برای ما مسئولین است و به فرموده مقام معظم رهبری از ویژگی‌های حاج‌قاسم شجاعت و تدبیر توأمان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: از ویژگی‌های حاج‌قاسم که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم بود این است که علی‌رغم تسلط ایشان به مسائل نظامی حدود شرعی را رعایت می‌کرد و این مورد باید نصب العین مسئولان باشد.

سهرابی با بیان اینکه تبیین ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان امروز ضروری است، گفت: حاج‌قاسم خود را خادم مردم می‌دانست چه در عراق و سوریه و مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریست و چه در اوایل انقلاب در جنوب شرق کشور این شهید بزرگوار خود را خادم ملت می‌دانست و غم مردم را می‌خورد و حریص به خدمت به مردم بود و با ناراحتی مردم ناراحت می‌شد و برای امنیت مردم شبانه‌روزی به مردم جنوب شرق کشور خدمت می‌کرد و امروز به برکت خون حاج‌قاسم کشور در اوج امنیت است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 27103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *