800
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان:

سردار سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت خود از دشمن نهراسید

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت خود از دشمن نهراسید و همیشه در تیررس تیر مستقیم دشمن قرار داشت.
سردار سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت خود از دشمن نهراسید
 به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار پرویز آبسالان با اشاره به اینکه شهادت آرزوی شهید حاج‌قاسم سلیمانی در چهل سال مجاهدت بود، بیان کرد: در آستانه ایام عملیات غرورآفرین کربلای پنج و سالروز شهادت شهید حاج‌قاسم میرحسینی که یار دیرینه شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود قرار داریم.
 
 وی افزود: شهید حاج‌قاسم میرحسینی قبول داشت خدا حمایت و نصرت می‌کند و شهید سردار دل‌ها حاج‌قاسم نیز همین‌گونه بود و در طول چهل سال مجاهدت خود از دشمن نهراسید و همیشه در تیررس تیر مستقیم دشمن قرار داشت.
 
 جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمریکا داعش را برای مقابله و نابودی اسلام ایجاد کرد؛ اما شهید سلیمانی و یارانش برای دفاع از اسلام، بشریت و انسانیت با تمام قدرت به میدان رفتند و داعش را نابود کردند.
 
 آبسالان گفت: اگر داعش در سوریه و عراق موفق و حکومت تشکیل می‌داد همه تسلیم می‌شدند امروز ما در نظام اسلامی خود باید با تمام کشورهای پیرامون به‌عنوان داعش می‌جنگیدیم
 
 وی تصریح کرد: ما مدیون خون حاج‌قاسم سلیمانی و مدافعان حرم هستیم که داعش را نابود و امروز در سایه امنیت زندگی می‌کنیم، به برکت حضور حاج‌قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت رزمندگان حماس این پیروزی‌های بزرگ را رقم می‌زنند
 
 جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: صداقت، اخلاق، اخلاص، رعایت موارد شرعی، محبت به خدا از ویژگی‌های برجسته حاج‌قاسم سلیمانی بود که باعث شد برجسته شود.
 
 وی با اشاره به قرارگرفتن در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در صحنه سیاسی انقلاب حضور چشمگیر داشته باشیم چرا که دشمن برای تضعیف حضور در انتخابات تلاش می‌کند؛ اما با حضور خود در انتخابات فرد اصلح را انتخاب و مشتی به دهان دشمنان بزنیم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان با اشاره به ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)، امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی غمی بزرگ در عالم بر دل صاحبان فکر گذاشت، شخصیت سردار سلیمانی به این جهت برجسته شد؛ چون سردار در مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم برداشت.
 
 وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری و جهاد در راه خدا در مکتب حاج‌قاسم مشاهده می‌شود، افزود: سردار سلیمانی به دلیل اینکه در مسیر مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم برداشت به این شایستگی رسید.
 
 امام‌جمعه سراوان ادامه داد: سردار سلیمانی به فرماندهی ولی خدا و توکل به خدا پرچم حق را در دست گرفت و مقابل زورگویان عالم ایستاد و ریشه فاسدان را خشکاند و مظلومان عالم را در سوریه و لبنان یاری کرد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: به همین جهت دشمنان به وحشت افتادند و فاسدترین فاسدان عالم برنامه به‌شهادت‌رساندن شهید سلیمانی را طراحی و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند؛ اما مکتب و مسیر حاج‌قاسم ادامه دارد.
 
 
 انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 27109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *