800
۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) سیب و سوران:

۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد اهداشد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران از اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به جامعه هدف در روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان است که این مهم تا کنون با همکاری و مساعدت خیرّین نیک‌اندیش محقق شده است می شود.
۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد اهداشد
به گزارش پایگاه خبری شستون، خدارحم پارسه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو که با حضور فرشاد گرگیچ فرماندار، سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح آخرین وضعیت آماری مددجویان کمیته امداد، افزود: در این مرحله ۱۵۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی  بیش از ۵ میلیارد ریال میان جامعه هدف اهدا شد. وی با بیان اینکه اکثر مددجویان کمیته امداد از بانوان سرپرست خانوار هستند، ادامه داد: حدود ۹۰ درصد خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در دهک‌های یک تا سه درآمدی قرار دارند که با پرداخت مستمری حمایت می‌شوند. سایر اقشار نیازمند نیز باتوجه‌به نوع احتیاجات خود، از خدمات موردی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد سیب و سوران اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوده که ارزش آن بیش از ۳۵٫ میلیون ریال است که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت بسیج سازندگی تهیه شده است.

وی با اشاره به نقش مهم حامیان، خیّران و دستگاه‌های اجرایی در توانمند سازی خانواده های نیازمند، بیان کرد: کمک به تامین جهیزیه دختران تحت پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

رئیس کمیته امداد سیب و سوران افزود: کمیته امداد، نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌شد تا با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز مددجویان برطرف شود.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای مددجویان خدمات متنوعی در قالب ۱۲۰ خدمت ارائه می‌کند. البته مددجویانی که شرایط توانمند شدن را دارند، از خدمات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

پارسه خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت‌های جاری برای مددجویان، موضوع مردمی‌سازی امدادرسانی و استفاده از ظرفیت مراکز خیریه و نیکوکاری، در شهرستان عملیاتی شده است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 27112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *