800
۰
به مناسبت هفته مقاومت انجام شد؛

دیدار و دلجویی از خانواده شهدا در سیب و سوران

به مناسبت هفته مقاومت با خانواده شهید ملازهی در سیب و سوران دیدار صورت گرفت.
دیدار و دلجویی از خانواده شهدا در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر این رشادت‌ها و این جان‌نثاری‌ها نبود این آسایش را ما امروز نداشتیم، بیان کرد: سختی دوری از فرزند و نبود فرزند را قطعاً مادر شهید، پدر شهید و خانواده شهید احساس می‌کنند.
 
 وی تصریح کرد: شهید با نان پاک پدر و شیر مادر پرورش‌یافته است؛ پر واضح و مبرهن است که نان پاک شهید اثرگذاری خود را بر فرزندان شهید گذاشته است که فرزندان این شهید بزرگوار پا جای پای پدر شهید خود گذاشته و پابه‌پای انقلاب قدم و در راستای پیشرفت این نظام مقدس قدم برمی‌دارند.

غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ضمن تقدیر و تشکر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور در شهرستان سیب سوران، گفت: لباسی که امروز بر تن ماست مثل لباس پاسداری و لباس بسیجی است و باید گفت که این لباس، لباس شهادت است و باید با لباس پاسداری برای پیشرفت جامعه تلاش کرد.

وی ادامه داد: الحمدلله این شهرستان مسئولین دلسوز و پا به کاری دارد امروز ما جای خالی بخشدار متوفی بخش هیدوچ را احساس می‌کنیم که در راه خدمت و امنیت در سانحه تصادف به دیار باقی شتافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: شهید ملازهی یک فرهنگی بود که در امر بسیج فعالیت داشت و وقت خود را در امر بسیج و پیشرفت انقلاب هزینه‌کرد.


لازم به ذکر است این دیدار در راستای اجرای برنامه‌های هفته مقاومت، با حضور حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و با حضور معاون سیاسی‌اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضای شورای اداری آئین تکریم و تجلیل از خانواده بسیجی شهید محمد اسحاق ملازهی برگزار شد.
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 27140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *