800
۰
فرماندار سیب و سوران:

اشتغال‌زایی در مناطق روستایی زمینه‌ساز پویایی اقتصاد کشور است

فرماندار سیب و سوران گفت: اختصاص امکانات لازم و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه‌ساز پویایی اقتصاد کشور است که در این راستا توجه به این مناطق از اولویت کاری دولت مردمی است.
اشتغال‌زایی در مناطق روستایی زمینه‌ساز پویایی اقتصاد کشور است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ فرشاد گرگیچ در ادامه بازدیدهای خود به همراه بخشدار پسکوه و جمعی از مدیران شهرستان به روستاهای گزن بالا، گزن پایین، ملک‌آباد، گل گوشن و پسکوه از توابع بخش پسکوه حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از روستاهای فوق و دیدار چهره‌به‌چهره با اهالی مشکلات آنها را مورد بررسی قرارداد و پس از بازدید خطاب به اهالی و مسئولان شهرستان گفت: اختصاص امکانات لازم و اشتغال‌زایی در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه‌ساز پویایی اقتصاد کشور است که در این راستا توجه به این مناطق از اولویت کاری دولت مردمی است.

فرماندار سیب و سوران افزود: در راستای سیاست دولت مردمی اقدام به رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار بخش پسکوه نموده‌ایم تا ضمن بازدید مدیران مربوطه از این مناطق مشکلات آنها بررسی و در کوتاه‌مدت اقداماتی جهت رفع آنها صورت گیرد.

گرگیچ ادامه داد: هر چند در جهت رفع مشکل آب آشامیدنی، بهسازی روستاها، احیای طرح‌های هادی این روستاها اقداماتی صورت‌گرفته ولی همچنان برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان این مشکلات به‌صورت ریشه‌ای حل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت و پتانسیل روستاهای بخش پسکوه، اذعان کرد: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات فرا روی مردم این منطقه و همچنین توسعه بخش اقتصادی و تولیدی و گردشگری آن را به‌عنوان یک اولویت کاری تعریف کرده‌ایم تا مردم این بخش در آرامش و بدون از هرگونه دغدغه امرارمعاش و امکانات رفاهی و آموزشی بانشاط به کار و تلاش خود ادامه دهند.

فرماندار سیب و سوران تصریح کرد: کسی که در نظام جمهوری اسلامی دارای پست و مقامی می‌شود نسبت به قرآن، دین و شهدا مسئول است و باید تمام توان و نیروی خود را در جهت حل مشکلات جامعه و مردم بکار گیرد.

گرگیچ بیان کرد: انتخابات پیش رو با حضور پرشور شما مردم عزیز حماسه‌ساز و تجدید بیعتی تازه با آرمان‌های امام راحل و شهداست و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن که همه تلاش ما باید معطوف به پرشوری آن باشد.

شایان‌ذکر است در طی این بازدید پس از بررسی میدانی فرماندار، بخشدار و مسئولان شهرستان از پتانسیل‌ها و مشکلات روستاهای گزن بالا، گزن پایین، ملک‌آباد، گل کوشن و پسکوه بازبینی طرح‌های هادی روستایی، گسترش و ترمیم شبکه برق، گسترش و ترمیم شبکه آب‌رسانی، بررسی کارشناسی در خصوص حفر چاه آب منطقه گزن، بررسی و پیگیری ایجاد سد خاکی در مناطق گزن، تخصیص زمین و پیگیری اعتبار جهت ساخت ساختمان جدید بخشداری پسکوه، پیگیری تخصیص و مصوب نمودن احداث خانه بهداشت در روستاهای گزن و ملک‌آباد تصویب و قول پیگیری و اقدام داده شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 27169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *