800
۰

برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

جشن میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در سالن ورزشی شهید دهقانخلد سوران برگزار شد.
برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر
به گزارش شستون؛ فرشاد گرگیچ در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت و پرخیروبرکت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر مراسم که در سالن ورزشی چندمنظوره شهید دهقانخلد شهر سوران با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مدیر اداره ورز و جوانان و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علی (ع) و تشکر از حضور پرشور شهروندان در این جشن بزرگ، حضرت علی علیه‌السلام را نمونه کامل و بارزی از انسان تراز الهی دانسته و اظهار داشت: چهره حق و حقیقت را نمی‌توان نادیده گرفت چرا که صدای کردار و اعمال اسلام ناب محمدی همیشه گویا و رسا به گوش‌ها و جان‌های شیفته خداوند متعال خواهد رسید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی (ع)، بیان کرد: زبان ما از صحبت و بیان ویژگی‌های بزرگ‌مرد تاریخ اسلام قاصر است. در همه احوال، اطاعت از امر الهی و رعایت عدالت برای مولای متقیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود به‌طوری‌که مصادیق اصلی عدالت را در وجود پرخیروبرکت حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌توان به‌وضوح یافت.

فرماندار سیب و سوران ادامه داد: فضائل و کرامت امام علی (ع) بسیار است که نشان از حقانیت و مظلومیت آن بزرگوار در فراز و نشیب تاریخ دارد.

لازم به یادآوری است که این جشن بزرگ با حضور هنرمندان گروه فرهنگی هنری لبخند و با اجرای نمایشنامه موسیقی و اهدای جوایز به حاضرین در مراسم برگزار شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 27199
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *