800
۱
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان:

موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی در سایه تحریم‌های ظالمانه آمریکا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان گفت: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و آبادی استکبار جهانی امروز فرزندان ایران زمین در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه هوا و فضا به موفقیت‌های عظیمی دست یافته‌اند.
موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی در سایه تحریم‌های ظالمانه آمریکا
به گزارش پایگاه خبری شستون، شهرام رئیسی در جمع نمازگزاران مسجد جامع کوپک ناهوک بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل و پنج سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و امروز ما در قله قرار گرفته ایم به همین جهت دشمن تلاش دارد تا مردم ما این دستاوردها را نبینند.

وی افزود: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و آبادی استکبار جهانی امروز فرزندان ایران زمین در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه هوا و فضا به موفقیت‌های عظیمی دست یافته‌اند.

رئیس کمیته امداد سراوان ادامه داد: مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و مقاومت مردم غزه باعث شد تا اسرائیل در طوفان الاقصی از غزه شکست جبران ناپذیر و غیرقابل ترمیم را متحمل شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد و از ماه‌ها قبل به سم‌پاشی علیه انقلاب اسلامی پرداخته تا مردم سرافراز و آگاه ایران در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند اما حضور در انتخابات وظیفه همگانی و واجب شرعی است که باید نسبت به این تکلیف اهتمام ویژه داشته و دیگران را نیز ترغیب به حضور در انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری به جز ایران اسلامی تاب و توان و جرات رو در رویی با آمریکا را ندارد، تصریح کرد: هر ملتی که خواستار بزرگی و عزت است باید در مقابل استکبار جهانی و ایادی آن ایستادگی و مقاومت نموده و شرایط سخت را هم تحمل کند.

این مقام مسئول گفت: قوم یهود پیامبر مکرم اسلام(ص) را بسیار مورد اذیت و آزار قرار داد و سلف ناخلف آن قوم اسرائیل غاصب نیز جهان اسلام را مورد اذیت و آزار قرار می دهد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 27230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *