800
۰
سرپرست بخشداری هیدوچ مطرح کرد:

نقش معتمدین در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

سرپرست بخشداری هیدوچ گفت: معتمدین در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که نشانه اقتدار ملی و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است نقش بی‌بدیلی دارند.
نقش معتمدین در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری شستون، فرشاد گرگیج فرماندار سیب و سوران در دیدار با با معتمدین بخش هیدوچ‌ که در محل سالن اجتماعات شهرداری هیدوچ برگزار شد، بیان کرد: نظام ما کارآمدی حل همه مسائل را دارا بوده و مشکلات خود را به پشتوانه مردم برطرف می‌کند.

وی افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در سایه استقلال و اراده در دنیا طنین انداز است؛ ایران دومین کشور در زمینه نانو و پیوند مغز استخوان است در صورتی که پیش از انقلاب پزشک عمومی هم نداشتیم.

فرماندار سیب و سوران با تاکید بر رتبه سوم ایران در انتقال دکل‌های برق، سد سازی و رتبه چهارم ایران در تولید نیروگاه‌های خورشیدی، ادامه داد: امروز ایران قدرتمند چهارمین کشور موشکی دنیا و جزو ١٠ کشور سازنده زیردریایی است تا دنیا را با پیشرفت خود متحیر کند.

گرگیج اضافه کرد: دشمن پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌ها را برنمی‌تابد و با آخرین حربه خود درصدد کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است. در این شرایط وظیفه ما دعوت مردم به حضور در انتخابات و تلاش برای تبدیل انتخابات به جشن ملی است.

وی تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم، موجب یأس دشمنان شده و به آنان ثابت می‌کند که مردم همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نظام از مردمی‌ترین نظام هاست.

مجیب الرحمن دهانی سرپرست بخشداری هیدوچ نیز در این دیدار بیان کرد: معتمدین و سران طوایف از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند که با وجود ارتباطی که با دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، همراه و پشتیبان همیشگی نظام در تمام دوران انقلاب اسلامی بوده و هستند و با توجه به نفوذ کلام و پایگاه اجتماعی بالا می‌توانند در ارتقای سطح امنیت نقش موثری داشته باشند.

وی به نقش بی بدیل معتمدین در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که نشانه اقتدار ملی و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان همواره در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات حضور پرشور داشته‌اند و مجلس قوی نیازمند مشارکت بالا است، دولت و کشور قوی باید مجلسی توانمند و کارآمد داشته باشد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 27298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *