800
۰
دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت:

مطالبات مردمی با سرعت و شتاب‌دهی بالا در حال پیگیری است

دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت گفت: در طول دو سال اخیر دولت سیزدهم به‌عنوان انتخاب مردم اتفاقات خوب و قابل تاملی به‌سرعت رخ‌داده و پیگیری‌های مطالبات مردم به‌سرعت و با شتاب‌دهی بالا در حال پیگیری است.
مطالبات مردمی با سرعت و شتاب‌دهی بالا در حال پیگیری است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ رضا جعفری در جلسه با دهیاران، معتمدین و ریش‌سفیدان که با محوریت پیگیری مصوبات سفر استاندار به بم پشت برگزار شد، بیان کرد: مصوبات سفر استاندار با جدیت پیگیری می‌شود تا به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: شعار مهم دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت مردم و احیای گفتمان مردمی‌سازی در دولت است که این گفتمان مبحث جدیدی نیست، شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نهضت سوادآموزی، جنگ تحمیلی و.. تماماً بر پایه خواست مردم، اراده مردم و حضور مردم در صحنه بوده است.

دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: اولویت سیستم، اجرای پروژه‌هایی است که با همراهی و همکاری مردم صورت می‌گیرد، وضعیت این بخش ویژه است چون مردم مرزدار بم پشت بیش‌ازپیش پای‌کار هستند و این اقدام مردم ستودنی است.

جعفری تصریح کرد: کم‌توجهی‌ها و کم‌کاری‌ها که بنا به گفته حضرت آقا در طول این دو دهه اخیر صورت‌گرفته بر هیچ‌کدام از ما پوشیده نیست؛ اما واقعیت امر این است که در طول این دو سال اخیر دولت سیزدهم به‌عنوان انتخاب مردم اتفاقات خوب و قابل تاملی به‌سرعت رخ‌داده و پیگیری‌های مطالبات مردم به‌سرعت و با شتاب‌دهی بالا در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به میدانی و مردمی‌بودن استاندار، ما دیگر شاهد کم‌کاری‌ها چه در استان و چه در شهرستان‌ها نیستیم؛ چون که شخص اول استان به‌صورت جهادی در حال پیگیری مسائل و مشکلات مردم است.

دستیار استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: وظیفه دولت که نماینده مردم در حاکمیت محسوب می‌شود شنیدن مشکلات و پیگیری تا حل مشکلات است. شک نداشته باشید آنچه در توان مجموعه استان است تماماً در اختیار بخش مرزی بم پشت برای حل مشکلات قرار گرفته و بخش عظیمی از بودجه راه‌های مواصلاتی بخش بم پشت در سفر ریاست‌جمهوری به استان سیستان و بلوچستان حتماً به ایشان انتقال داده می‌شود.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 27305
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *