800
۰
با صدور پیام مشترک انجام شد؛

قدردانی از حضور حماسی شهروندان سراوان در انتخابات ۱۴۰۲

امام‌جمعه و فرماندار شهرستان سراوان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر کردند.
قدردانی از حضور حماسی شهروندان سراوان در انتخابات ۱۴۰۲
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری و سعید تجلیلی با صدور پیام مشترک از حضور حماسی شهروندان سراوانی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

در این پیام آمده است؛ بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مؤمن، زمان‌شناس و بابصیرت سراوان حماسه‌آفرین در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و به‌یادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاداری یک ملت به‌نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

در ادامه این پیام آمده است؛ این حضور آگاهانه، دشمن‌شکن و گسترده، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه‌ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به‌درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

در گوشه‌ای دیگر از این پیام ذکر شده است؛ اینجانبان ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به‌پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلندهمت، لازم می‌دانیم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به‌ویژه علما، معتمدین، همه بزرگانی که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم. همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان اعم از اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، یگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرف‌داران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به‌ویژه رسانه ملی، سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در شهرستان را فراهم کردند، عرض تشکر داشته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسئلت داریم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 27346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *