800
۰
به مناسبت هفته درختکاری انجام شد؛

غرس ۷۵۰ اصله درخت مثمر در سیب و سوران

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سیب و سوران گفت: باهمت بسیج سازندگی سپاه و منابع طبیعی شهرستان سیب و سوران ۷۵۰ اصله نهال مثمر به مناسبت روز درختکاری در سیب و سوران غرس شد.
غرس ۷۵۰ اصله درخت مثمر در سیب و سوران
  علی باهورزهی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری سیب و سوران در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت روز درختکاری نهضت کاشت نهال مثمر در شهرستان به همت بسیج سازندگی انجام شد.
 
  باهورزهی توزیع و کاشت این نهال‌ها را در راستای توسعه فضای سبز و ارتقای سطح کیفی هوایی که تنفس می‌کنیم ذکر کرد و ادامه داد: این ۷۵۰ اصله نهال از گونه‌های مختلف مثمر تشکیل شده و در جایگاه‌های متعددی مانند مدارس و بلوارها جهت توسعه فضای سبز کاشت شده است.
  مدیر منابع طبیعی سیب و سوران باتوجه‌به اینکه فضای سبز در هر شهر به زیبایی چهره شهر منجر می‌شود و حفظ و نگهداری فضای سبز در شهر با همکاری و همیاری شهروندان امکان‌پذیر است، افزود: در منابع طبیعی شهرستان نهال‌های مثمر جهت توزیع میان شهروندان برنامه‌ریزی‌شده و اگر شهروندی مایل به کاشت نهال بود می‌تواند با مراجعه به منابع طبیعی و دریافت نهال موردنظر در زیباسازی فضای سطح شهر همراه و همیار منابع طبیعی باشد.
 
 غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفتگو با شستون بیان کرد: در سطح شهرستان سیب و سوران و مدارس شهرستان باهمت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و همکاری اداره منابع طبیعی 750 اصله نهال مثمر غرس شد
 
  وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته که تأکید کردند هر ایرانی سه اصله درخت در سال غرس کند، افزود: این توصیه به همشهری‌های عزیز در شهرستان سیب و سوران می‌شود که ضمن کاشت نهال مثمر از نهال‌های غرس شده در سطح بلوارها پیاده‌روها و مدارس نگه‌داری و مراقبت نمایند.
 
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: باتوجه‌به کمبود منابع آبی که درگیر آن هستیم سعی شود که نهال درختان مثمر و کم آب خواه باشد که فرمایش حضرت آقا اجرایی شود.
 
 
  انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 27352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *