800
۰
فرمانده سپاه سلمان:

راهبرد دشمن در انتخابات گذشته کاهش مشارکت و ایجاد ناامنی بود

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن در انتخابات گذشته دو راهبرد را در نظر داشت که شامل کاهش مشارکت و ناامن‌سازی استان بود.
راهبرد دشمن در انتخابات گذشته کاهش مشارکت و ایجاد ناامنی بود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان اظهار داشت: دشمنان در سالی که گذشت برنامه‌های گسترده‌ای را برای استان ما برنامه‌ریزی کرده بودند و تلاش کردند تا از این نقطه کشور نظام اسلامی را به چالش بکشند.

وی تأکید کرد: به حمدالله نقشه‌های دشمن به‌گونه‌ای رقم خورد که نتیجه آن موجب خشنودی خداوند متعال و رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان تلاش کردند تا با بهانه‌های مختلف و از طریق قدرت رسانه‌ای و هزینه‌های هنگفت مردم ما را ناامید کنند تا بتوانند در مباحث مختلف از آن سوءاستفاده کنند.

شفائی تصریح کرد: ما مصمم هستیم تا بتوانیم مشکلات و کاستی‌ها را از خود بکاهیم تا بتوانیم خدماتی بهتر را به‌نظام اسلامی و مردم عزیزمان ارائه دهیم.

وی تأکید کرد: زمانی که جبهه استکبار تمام امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را به کار بسته بودند تا مردم را نسبت به صندوق رأی ناامید کرده و مشارکت را کاهش دهند برخی افراد در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریختند که این واقعاً جای ناراحتی دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در زمینه جهاد تبیین تلاش‌های متولیان امر مجاهدانه و ارزشمند بود. هر یک رأی که به صندوق انداخته شد به‌اندازه موشکی که امروز مردم یمن به سمت دشمن روانه می‌کنند ارزشمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در انتخابات گذشته دو راهبرد را در نظر داشت که شامل کاهش مشارکت و ناامن‌سازی استان بود که به حمدالله ما با کمترین چالش انتخابات را پشت سر گذاشتیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 27375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *