800
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان:

تجلی امت واحده مسلمانان در روز قدس به‌نمایش گذاشته شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس امت واحده مسلمانان به نمایش گذاشته شد.
تجلی امت واحده مسلمانان در روز قدس به‌نمایش گذاشته شد
سردار حسین ظریفی در گفتگو با شستون ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز روز قدس ۱۴۰۳ مردم غیور، ولایت‌مدار، انقلابی و شجاع شهرستان سراوان به تبعیت از مردم عزیز سیستان و بلوچستان با دهان روزه در این روز آمدند تا به دشمنان این پیام را برساندند که امروز روز عینیت‌بخشیدن به آیه شریفه قرآن است که خداوند تبارک‌وتعالی فرمود «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا».
 
 وی افزود: امروز روز قدس و قدس حبل‌الله است، با فانوسی که طوفان الاقصی روشن کرد مردم راه هدایت را پیدا کردند و در مسیر شروع به قدم برداشتن کردند و امروز به‌صورت کامل و جامع مشاهده این را داریم که امت واحده مسلمان پیامشان وحدت و چنگ‌زدن به ریسمان الهی است.
 
 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: امروز مسلمانان قدس را به‌عنوان حبل‌الله برای خودشان معرفی کردند، قطعاً پیام ما امروز پیام استکبارستیزی و مقابله با هرگونه حرکتی که در سطح دنیا علیه قدس و علیه فلسطین صورت می‌گیرد است.
 
ظریفی اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان سراوان با قدس عزیز، مردم غزه و فلسطین ابراز همدردی می‌کنند، چرا که آنها به چیزی که در قرآن آمده و به چیزی که نبی مکرم اسلام گفتند قدم برداشتند، ان‌شاءالله ما شاهد محوشدن اسرائیل از سطح دنیا باشیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchx6nzi23n-vd.tft2.html
 
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 27462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *