800
۰
امام‌جمعه سراوان:

ملت فلسطین و محور مقاومت پیروز میدان هستند

امام‌جمعه سراوان گفت: ملت فلسطین و محور مقاومت پیروز میدان هستند و وعده الهی است و رژیم صهیونیستی جزء جنایت‌کار‌ترین رژیم‌ها در جهان است.
ملت فلسطین و محور مقاومت پیروز میدان هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شریف است، امسال یک تفاوت ویژه در این ایام نسبت به این روز وجود دارد.
 
وی گفت: روز قدس یکی از ابتکارات ویژه‌ای است که از اندیشه قوی حضرت امام برای انسجام امت اسلام و مقابله با مستکبران عالم به وجود آمد و ما را متوجه همه توطئه‌های استکبار جهانی و دنیای شیطانی ساخت که باید به آن توجه کنیم.
 
امام‌‌جمعه سراوان ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی و روز قدس نبود هم‌چنان که قبل از اسلام در سکوت مطلق در فلسطین تصرفاتی داشتند و آدم‌ها را قتل عالم و روی اجساد آنها شهرک‌سازی برای اسرائیلی‌ها داشتند، انجام می‌دادند اما انقلاب اسلامی همه معادلات آنها را برهم زد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری با بیان اینکه مسلمانان این روز را نماد وحدت و برادری خود بدانند، تصریح کرد: امروز در کل جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمدند و جنایات رژیم صهیونیستی بر همگان مشخص شده است.
 
وی اضافه کرد: ملت فلسطین و محور مقاومت پیروز میدان هستند و وعده الهی است و رژیم صهیونیستی جزء جنایت‌کار‌ترین رژیم‌ها در جهان است. امروز ما شاهد شکستن ‌پیکره دروغین و سردمداران و پشتیبانان اسرائیل هستیم.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه اسرائیل امروز دستپاچه است، خاطرنشان کرد: خروش آزادی‌خواهان جهان مشتی محکم بر جسم بی‌جان استکبار‌جهانی و رژیم صهیونیستی است.طوفان الاقصی یک خط شکننده بر پیکره رژیم اسراییل وارد و خروش ملت.های آزاده نقس آن را قطع کرد
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری گفت: شهادت جمعی از سرداران نام‌آور سپاه اسلام در سوریه یکی از جنایت‌هایی است که رژیم صهیونیستی مرتکب شد و نشان از آخرین دست و پا زدن این رژیم دارد؛ سازمان ملل و بین‌المللی معلوم می‌شود کارایی ندارند و نظمی که استکبار جهانی درست کرده مطلقا باطل و توان مدیریت را ندارد چرا که رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را نقض کرده است.
 
وی تصریح کرد: نظام قدرتمند جمهوری اسلامی پاسخی در شأن خون شهیدان و پاسخی دندان‌شکن و ویران‌گر به رژیم سفاک اسرائیل خواهد داد و ترس و وحشت در دل تمام سردمداران این رژیم افتاده است.
 
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: همچنین شاهد شهادت جمعی از پاسداران و حافظان امنیت در شهرستان چابهار و راسک بودیم، دشمن در همه میدان‌ها سیلی و شکست خورده و‌ تلاش می‌کند بتواند در داخل ایران اسلامی یک رعب و وحشت، افتراق و جدایی بین اقوام و مذاهب ایجاد کند و تنها امید آن‌ها این موضوع است.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با عنوان‌های مختلف جنگ روانی راه‌اندازی کرده‌اند تا افراد را به اسم مذهب و قومیت به سمت خود سوق دهند اما مردم سیستان و بلوچستان بصیر، قدردان امنیت، وحدت آفرین و دوست‌دار انقلاب و ایران هستند و اجازه نخواهند داد گروهی بی‌هویت به اسم قوم و مذهب همه داشته‌‌ها را به باد دهند.
 
انتهای خبر/
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 27465
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *