800
۰
امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان:

اعمال تروریستی اخیر چابهار و راسک محکوم است

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان حادثه تروریستی در چابهار و راسک که منجر به شهادت جمعی از حافظان امنیت شد را محکوم کرد.
اعمال تروریستی اخیر چابهار و راسک محکوم است
به گزارش پایگاه خبری شستون، مولوی عبدالصمد ساداتی بیان کرد: واقعیات و حوادث سفاکانه، کشتار و خونریزی که در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد محکوم و شهادت نیروهای حافظ امنیت در حمله تروریستی در چابهار و راسک باعث تأسف و بسیار دردآور است.
 
وی افزود: اعمال تروریستی به هر شکلی که باشد محکوم است؛ این‌گونه اقدامات برای استان و مردم هیچ دستاوردی ندارد، بلکه موجب ضرر و زیان به امنیت می‌شود که پیامد و آسیبش بیشتر به مردم عادی می‌رسد و کار و معیشت آنان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
 
امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان افزود: کسانی که مورد حمله قرار گرفتند از خود عزیزانی دارند؛ پدر، مادر، همسر، فرزند و خویش و قوم دارند و برخی نیز از مناطق دیگر برای خدمت آمده‌اند؛ باید دانست اسلام دین ترور و خشونت نیست؛ بلکه دین رحمانیت است، گفتار بد بسیار ناشایست است چه برسد به اینکه دست به ترور و قتل و خونریزی انسان‌های بی‌گناه و ناامنی در ماه مبارک زده شود که این‌گونه اقدامات دوری از رحمت‌های الهی است.
 
مولوی ساداتی تصریح کرد: علو درجات شهدای این حادثه و شفای مجروحان را از پروردگار مسئلت داریم و به خانواده‌های مصیبت‌دیده تسلیت عرض می‌کنیم.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjhoevouqemyz.fsfu.html
 
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 27477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *