800
۰

گوجه فرنگی در سراوان به مرز ۴ هزار تومان رسید/ رئیس صنعت، معدن، تجارت: با متخلفین برخورد می شود

روز گذشته هر کیلو گوجه فرنگی در سراوان به قیمت ۴ هزار تومان به فروش رسید که گلایه مندی های مردم این شهرستان را به دنبال داشت.
گوجه فرنگی در سراوان به مرز ۴ هزار تومان رسید/ رئیس صنعت، معدن، تجارت: با متخلفین برخورد می شود
به گزارش شستون، روز گذشته هر کیلو گوجه فرنگی در شهرستان سراوان به قیمت چهار هزار تومان به فروش رسید که گلایه مندی مردم  این شهرستان را به دنبال داشت.
همچنین گفته شده گوجه فرنگی در بازار هفتگی جمعه به قیمت سه هزار تومان به فروش رسیده است.
تعدادی از شهروندان سراوانی در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را به گوش مسئولین رسانده و از وضعیت موجود به شدت گلایه مند هستند.
 
یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه گوجه فرنگی پنج شنبه گذشته کیلویی هزار و ۲۰۰ تومان بوده است، گفت: امروز (شنبه) به یک باره قیمت گوجه فرنگی به مرز چهار هزار تومان رسید.
 وی گفت: شنیده شده است روز گذشته بیش از ۳۰ وانت تویوتا حامل گوجه فرنگی به سمت مرز در حال تردد بودند و گفته شده گوجه فرنگی ها به پاکستان صادر می شود.
 این شهروند سراوانی با اشاره به اینکه گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار کیلویی ۲ هزار تومان به فروش می رسد، گفت: بازاریان و دست فروشان گوجه فرنگی را به قیمت ۴ هزار  تومان به فروش می رسانند.
 
در پیگیری های که خبرنگار شستون از مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت سروان داشت، وی گفت: اکیپ های بازرسی از بازار میوه و تره بار و‌ سپس فروشگاه های سطح شهرستان بازدید و با افراد خاطی برخورد می شود.


انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 9257
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *