800
۰
به همت جمعیت هلال احمر سراوان صورت گرفت؛

برگزاری جشن روز جوان/تجلیل از جوانان برتر در عرصه امدادونجات

به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)جشنی در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان برگزار شد.
هلال
هلال
به گزارش شستون ، شب گذشته به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به همت جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان  با حضور دانشجویان و جوانان هلال احمری مراسمی برگزار شد که در این مراسم از جوانان برتر هلال احمر در سالن جمعیت هلال احمر این شهرستان تجلیل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در این مراسم ضمن تبریک روز جوان گفت:مجتمع آموزشی عالی شهرستان سراوان یکی از کانون های فعال نسبت به بقیه کانون ها است که در تمام مراسمات و برنامه های هلال احمر با شور و شوق مضاعف شرکت کرده اند.
بهمن دهواری هدف از برگزاری این برنامه ها بتوانیم مسیر را پیدا کنیم و در شرایط سخت در کنار هم باشیم.
وی اهدای  بسته های غذایی به روستاییان و نیازمندان و سی سفره سی افطاری از  برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در ماه مبارک رمضان در سال گذشته  عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از طریق انجمن خیریه توانستیم بیست میلیون نوشت افزار توزیع کردیم، افزود: امیدوارم که شما دانشجویان  حلقه های اتصال متوکلین شهر  در این منطقه محروم باشیدتا بتوانیم به نیازمندان و افتادگان کمک کنیم.
بهمن دهواری در گوشه از سخنانش خاطر نشان کرد:با تأکید بر اینکه ما هلال احمری ها به شما جوانان نیاز داریم لذا شما جوانان هستید که آینده را رقم خواهید زد.
لازم به ذکر است در این مراسم از افراد برتر به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 1127
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *