800
۰
در آستانه عیدسعید فطر :

بافروشندگان متخلف برخورد می شود /پلمپ 2واحد صنفی در شهرستان زابل

رییس اداره بهداشت شهرستان زابل عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن عید فطر و افزایش تقاضا برای شیرینی و آجیل، با فروشندگان متخلف برخورد خواهد شد.
بازار
بازار
به گزارش  شستون به نقل ا ز پایگاه خبری اوشیدا؛ اسحاق رودباری به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به فرا رسیدن عید فطر و افزایش تقاضا برای شیرینی و آجیل، نظارت و بازرسی از سطح قنادی ها و آجیل فروشی ها افزایش و با فروشندگان متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، توسط بازرسان اداره بهداشت شهرستان زابل از سطح قنادی ها و آجیل فروشی ها بازرسی صورت گرفته که تاکنون بالغ بر یک صد کیلوگرم انواع شربت مخصوص تهیه زولبیا، بامیه و روغن سوخته تهیه شیرینی جمع آوری شده است.

وی با عنوان اینکه، با مراکز متخلف برخوردهای قانونی در قالب تذکر، اخطاریه و تعطیلی صورت میگیرد ادامه داد: در طی این مدت سه تن آجیل غیر قابل مصرف یک واحد آجیل فروشی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی توقیف و مکان کسب نیز تعطیل شد.

رودباری با بیان اینکه، در این طرح ۱۷ بازرس شرکت دارند گفت: تاکنون یک واحد قنادی پلمپ و به ۱۰ واحد متخلف دیگر نیز تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: توجه به سلامتی مردم مهم ترین برنامه ی اداره ی بهداشت شهرستان زابل است که در این راستا با تلاش و پشتکار فراوان از هیچ گونه تخلفی حتی به صورت کوچک چشم پوشی نخواهد شد.

انتهای پیام//
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 1418
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *