800
۰
در جسله شورای فرهنگ عمومی عنوان شد:

هدف غرب آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی است/تن دادن به ناهنجاری های کوچک در سایه ناهنجاری های بزرگ/ائمه (ع) نقطه عطف وحدت مسلمانان

امام جمعه سراوان گفت:هدف غرب آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی است.
hth
hth
به گزارش پایگاه خبری شستون، جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان ،عبدالسلام بلوچ زاده مسئول فرهنگ و ارشاد ،مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه اکبر، محمد پودینه فرمانده ناحیه سپاه و حسن نوروزی رئیس آموزش و پرورش سراوان  و جمعی از مدیران در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در این جلسه با بیان اینکه آسیب های زیادی در بعد فرهنگی در جامعه وجود دارد،گفت:با توجه به مباحث ارزشی و اسلامی آسیب های فرهنگی را برطرف کنیم.
وی بر پای مراسمات هر چه بهتر در شأن امام رضا (ع) و انجام اقدامات چشم گیر و ارزشمند را از اهداف برگزاری این جلسه دانست و افزود:اهمیت و جایگاه ائمه (ع) از لحاظ فضیلت بالا است.
امام جمعه سراوان با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت:به ارزش های اسلامی دختران ارج نهاده شود.
وی در پایان سخنان با بیان اینکه هدف غرب آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی است،تصریح کرد:هرچه مردم متدین تر باشند،جامعه سالم تری خواهیم داشت.

مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه اکبر شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه در فرهنگ عمومی باید الگو های مهم را معرفی کرد،گفت:شورای فرهنگی برای بررسی ناهنجاری های عمومی است.
وی با بیان اینکه تن دادن به ناهنجاری های کوچک در سایه دست و پنجه نرم کردن با ناهنجاری های بزرگ است،اذعان کرد:فرهنگ اسلامی و ایرانی نباید از فرهنگ غربی تأثیر بپذیرد.
امام جمعه اهل سنت مسجد صدیقه اکبر با بیان اینکه ائمه (ع) نقطه عطف وحدت مسلمانان هستند،اظهار داشت:در دهه تکریم و کرامت باید دستاوردی از رفتار و کردار ائمه (ع) داشته باشیم.

محمد پودینه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه جامعه در مباحث فرهنگی و آداب و رسوم نیاز به برنامه ریزی دارد،اظهار داشت:در این برنامه ریزی آداب و سنت های درست و اسلامی باید جایگزین آداب غلط فرهنگی شوند.
وی در ادامه افزود:جامعه نیازمند امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در پایان با بیان اینکه جامعه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد،تصریح کرد:ما آمادگی لازم جهت انجام اقدامات اثر بخش در دهه کرامت را داریم.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در گفت و گو با خبر نگار شستون فرهنگ سازی در خصوص دهه کرامت،آگاهی بخشی نسبت به ساحت مقدس ائمه (ع) و ایجاد وجدت بین مسلمانان را از اهداف برگزاری این جلسه دانست و افزود :دهه کرامت از سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) است.
وی در پایان این گفت و گو رعایت حقوق شهروندی،پایبند بودن به حجاب و عفاف و جلوگیری از نفود فرهنگ غربی را به مردم توصیه کرد و بیان داشت: با پایبند بودن به مباحث اسلامی از نفوذ فرهنگ غربی جلوگیری کنید.
انتهای پیام /1675
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 1835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *