800
۰
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مهرستان مطرح شد

فلسفه وجود نیروی انتظامی تأمین آرامش و آسایش مردم است/ افزایش کشفیات در ۶ ماهه نخست سال در مهرستان

صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان مهرستان به مناسبت هفته ناجا در این شهرستان برگزار شد.
فلسفه وجود نیروی انتظامی تأمین آرامش و آسایش مردم است/ افزایش کشفیات در ۶ ماهه نخست سال در مهرستان
به گزارش شستون: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی،  و اعضای شورای اداری و  تأمین شهرستان و جمعی از بسیجیان و خانواده معظم شهدا در محل فرماندهی انتظامی مهرستان برگزار 
 سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان ضمن تقدیر و قدردانی از شرکت کنندگان در این مراسم هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود:  اگر در یك جامعه امنیت نباشد رفاه، توسعه، پیشرفت و پویش درآن جامعه وجود نخواهد داشت.
 
 
وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی این است كه بتواند آسایش مردم و آرامش محیط زندگی آنها را برقرار كند گفت: در شهرستان مهرستان با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در برقرار كردن امنیت و رفاه مردم در شهرستان با كاهش جرائم توانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
فرمانده انتظامی مهرستان بیان داشت : استان سیستان و بلوچستان در بحث بر قراری امنیت در کل کشور رتبه بسیار خوبی کسب کرده است که این نشان از وحدت و همدلی مردم این منطقه است.
 وی تصریح کرد : نیروی انتظامی شهرستان مهرستان در شش ماه اول ۹۶ به نسبت سال گذشته افزایش کشفیات قابل توجه ای داشته و کاهش ۱۰۰درصد جرائم در سطح استان را دارا وده است.
 گفتی است در پایان این مراسم، از کارکنان نمونه فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 8933
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *