800
۰
در جمع اساتید و نخبگان مطرح شد؛

نقش مهم مراکز پژوهشی در تولید علم و دانش/ دانشگاه ها با دانش خود می توانند ثروت آفرین باشند+تصاویر

سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: مراکز پژوهشی دانایی محور هستند و در تولید علم و دانش نقش مهمی دارند.
نقش مهم مراکز پژوهشی در تولید علم و دانش/ دانشگاه ها با دانش خود می توانند ثروت آفرین باشند+تصاویر
به گزارش شستون؛ در آخرین روز از هفته پژوهش جلسه تجلیل از پژوهشگران برتر با حضور محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی، محمد طاهر میرکزهی مدیر پژوهشی مجتمع و جمعی از استاتید و دانشجویان در سایت مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع دانشگاهی آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه مراکز پژوهشی دانایی محور هستند و در تولید علم و دانش نقش مهمی دارند، گفت: امروزه به شرکت های دانش بنیان، مراکز فناور و نوآور توجه بیشتری می شود.
وی با بیان اینکه مجتمع آموزش عالی سراوان در راستای سیاست های کشور و وزارت علوم در زمینه پژوهشی باید تلاش خود را مضاعف کند، افزود: تلاش ما بر این است که با توجه به محدودیت ها و با استفاده از پتانسیل دانشجویان و سایر افراد جامعه اقدامات خوبی در زمنیه نوآوری انجام دهیم.
سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان ادامه داد: با دانایی و دانشی که به دست می آوریم، می توانیم ثروت آفرین باشیم و امروزه بسیاری از دانشگاه ها در این زمینه رو به رشد و پیشرو هستند و برخی هنوز وابسته به بودجه دولت می باشند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها در زمینه پژوهش باید کار بیشتری انجام دهند، تصریح کرد: ما پذیرای طرح های پژوهشی دانشجویان و سایر افراد جامعه هستیم و تلاش می کنیم که از آنها حمایت لازم را داشته باشیم.
ریگی یادآور شد: با توجه به اعتباراتی که از وزارت علوم جذب شده سعی می کنیم، زیر ساخت های مجتمع آموزش عالی سراوان را به شرایط ایده آل برسانیم.
وی اذعان کرد: انتظاری که از اعضای هیئت علمی و دانشجویان داریم این است که در زمینه پژوهش قدم های موثرتری بردارند.
لازم به ذکر است وقتی اعضای هیئت علمی امتیاز آی اس آی 15 را کسب کنند در زمینه پژوهشی با سایر پژوهشگران وارد رقابت می شوند که در پایان مراسم منصور نیک پناه با امتیاز علمی پژوهشی و آی اس آی 33 و محمد طاهر میرکزهی  با امتیاز 31 به عنوان پژوهشگران برتر انتخاب و از آنها تقدیر شد.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 9680
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *