800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان:

بیان واقعیت های انقلاب مقابل تحریف دشمن جهاد تبیین است

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: بیان واقعیت ها و ارزش های انقلاب اسلامی مقابل تحریف و تحریم دشمن همان حهاد تبیین است.
بیان واقعیت های انقلاب مقابل تحریف دشمن جهاد تبیین است
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه جهاد تبیین مقابل تحریف دشمن قرار دارد: دشمن از طریق رسانه، فضای مجازی و دیگر ابزار به دنبال تحریف واقعیت ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز هر فردی در حد توان خود وظیفه دارد مقابل تحریف دشمن آگاهی بخشی، بصیرت افزایی داشته و به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام بپردازد چرا که دشمن می خواهد با مکر و حیله ارزش های انقلاب را وارونه نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران بیش از هزار مستشار آمریکایی در کشور وجود داشت، شاه بدون اجازه امریکایی ها، انگلیسی ها و استکبار حتی اجازه نوشیدن یک لیوان آب را هم نداشت اما با روی کار آمدن انقلاب اسلامی و حاکم شدن اسلام در جامعه آمال و آرزوهای سران کفر نابود شد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی روی کار آمد که تمامی آرزوهای امریکا نابود شد و دشمن به دنبال جبران این شکست دست به تحریف و تحریم زد که هدفش نیز این است که مردم اگر شما مشکل و گرفتاری دارید فقط به دلیل حاکم بودن حکومت اسلامی در ایران است.

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی سراوان تصریح کرد: امروز باید به بیان واقعیت ها بپردازیم و برای مردم بیان کنیم که این گرفتاری ها و فشارهای اقتصادی از جانب چه کسی است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار گفت: دشمن توان حمله نظامی به کشور را نداشته و ندارد چون جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مقابل آنها ایستاد اگر مجاهدت های گروه مقاومت نبود دشمن مانند عراق، سوریه، افغانستان و دیگر مناطق به ایران نیز حمله نظامی می کرد اما جهاد مقاومت منجر به شکست دشمن شد.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد که هر فرد در حد توان باید به بیان واقعیت ها بپردازد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان افزود:جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت های انقلاب اسلامی که دشمن در فضای مجازی و رسانه برای شوراندن افکار جوانان ایرانی خوراک تهیه کرده و ما عقب افتاده ایم و در این زمینه کم کاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 24847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *