800
۰
فرماندار سراوان:

توانمندی‌های راهبردی سپاه عامل عصبانیت دشمنان شده است

فرماندار سراوان گفت: دشمن از اینکه سپاه پاسداران در کنار مردم است و به نفع مردم حرکت می‌کند عصبانی می‌شود.
توانمندی‌های راهبردی سپاه عامل عصبانیت دشمنان شده است
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سبزپوشان سپاه قوی و مقتدر ایران اسلامی، بیان کرد: سپاه یکی از یادگارهای بسیار مهم امام خمینی(ره) است که برای ما به جای گذاشت تاسیس نهاد انقلابی بوده که یکی از آنها تشکیل سپاه پاسداران بود، یکی از یادگارهای بسیار خوب و به جا بود.

وی افزود: امروز سپاه در جامعه نقش و جایگاه ویژه و پررنگی دارد و حضور سبزپوشان انقلاب اسلامی را نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌کنیم.

فرماندار سراوان ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سپاه قوی و مقتدری است که با دستیابی به فناوری و دستاوردهایی در زمینه‌های مختلف از بلایای طبیعی و پیشرفت‌های علمی در کنار مردم بوده و هست.

تجلیلی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در همه صحنه‌ها پیشرفت داشته، جنگ افزارهایی برای مقابله با دشمنان انقلاب ساخته و در همه صحنه‌ها پیشرو است.

وی گفت: سبزپوشان انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برای ایجاد امنیت پایدار در مرزها جانفشانی کرده‌اند و شرایط را در تمام کشور پایدار داشته‌اند.

فرماندار سراوان با اشاره به حضور پر رنگ مستشاران ایرانی در کشورهای دیگر برای استمداد از انقلاب اسلامی، بیان کرد: بهترین نقش در این زمینه نقش سردار سلیمانی عزیز سردار دلها بوده که در کشورهای دیگر نیز حاج قاسم را دوست دارند و عملکرد بارزی از عملکرد سپاه در کل دنیاست و دشمنان این موضوع را برنتابیدند و حاج قاسم را به شهادت رساند.

تجلیلی افزود: در شهرستان سراوان نیز مجموعه سپاه شهرستانی و قرارگاه شهید سجاد سراوان مقتدرانه از مرزهای ما در این خطه از کشور محافظت می‌کنند.

وی ادامه داد: سپاه با راه اندازی و احداث مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی، جاده سازی، برق رسانی و کشاورزی و دیگر موارد در کنار مردم بوده و هر زمان که مردم نیاز به حضور سپاه داشته‌اند سپاه جانانه در میدان برای مردم حضور داشته به همین دلیل از محبوبیت و احترام خاصی برخوردار است.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: طبق پروتکل‌های بین المللی سپاه پاسداران یک مجموعه نظامی است و نمی‌توانند آن را جز سازمان‌های تروریستی قرار دهند، دشمن از اینکه سپاه پاسداران در کنار مردم است و به نفع مردم حرکت می‌کند عصبانی می‌شود.

تجلیلی اذعان کرد: سپاه به خوبی تمام آرمان‌های انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند دشمن در تلاش است تا به هر نحوی این نهاد مردمی را از صحنه خارج کند اما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای خبر/
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 26393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *