800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

رأی ۹۸ درصدی مردم در ۱۲ فروردین حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را در ایران تشکیل داد

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: علی رغم تلاش های دشمن برای عدم درج اسلامی، ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و مردم سالاری دینی شکل گرفت.
رأی ۹۸ درصدی مردم در ۱۲ فروردین حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را در ایران تشکیل داد
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند متعال است که در این ایام نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا خود را به سمت و سوی ذات الهی سوق دهیم.

وی اذعان کرد: نامگذاری شعارهای سالها با عناوین مختلف توسط مقام معظم رهبری نشان از اهمیت آن موضوع دارد که باید در راستای تبیین و تحقق آن تلاش کرد.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: نامگذاری شعار سال ها توسط مقام معظم رهبری انگیزه ایجاد می کند که به دنبال مسائل مربوط به آن باشیم، اگر شعار سال به عنوان تولید نامگذاری شد باید به سمت خودکفایی در تولید برویم.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: شست و شو و نظافت مساجد در دهه پایانی ماه شعبان به صورت نمادین برگزار می شود اما باید در طول سال به نظافت مساجد توجه ویژه داشت.

وی گفت: منکر ضعف های موجود در کشور نیستیم اما در بسیاری از زمینه ها دستاوردهای مختلف از جمله استقلال، آزادی، احیای پرچم جبهه مقاومت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دیگر نقاط کشور به دست آورده ایم که بعضی ها این دستاوردها را نمی بینند.

امام جمعه موقت سراوان خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت به تدبیر و جان فشانی و تلاش های سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت، این موضوع را سخت نشماریم و مفت از دست ندهیم که از برکات انقلاب اسلامی است که خار چشم استکبار، صهیونیست و آل سعود قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار گفت: علی رغم دستور صریح دین مبین اسلام و قرآن کریم که یهود و نصارا به عنوان دوست قرار ندهیم، اما کشور های عربی به ویژه عربستان سعودی که اف بر آنها باد با آنها سازش می کنند و یهود و نصارا ا دوست قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: پس از جنگ جهانی دوم تنها کشوری که توانست رسماً اعلام کند که آمریکا را با موشک خواهد زد ایران بود که عین العسد را تبدیل به تلی از خاک کرد همان ایرانی که روزی موشک نداشت اما امروز اربیل عراق که به لانه جاسوسی استکبار جهانی تبدیل شده بود را با موشک از بین برد.

وی با بیان اینکه باید قدر دان استقلال، آزادی، عزت و اقتداری که در طول چهل سال به دست آورده ایم باشیم، گفت: یوم الله دوازده فروردین روز با عزت و با برکتی است، در بهمن ۵۷ انقلاب پیروز شد، اما حضرت امام (ره) با هوشیاری و بصیرت فرمان رفراندوم را صادر کرد تا مردم با رأی خود یک حکومت رسمی را شکل دهند.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: مردم به پای صندوق های رای آمدند و علی رغم تلاش های دشمن برای عدم درج اسلامی، ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و مردم سالاری دینی شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اضافه کرد: در زمان پهلوی دین اسلام وجود داشت اما کاباره ها و مکان های شراب خوری فراوانی فعالیت داشتند، از سوی دیگر در بسیاری از کشورها دین اسلام وجود دارد مانند عربستان سعودی اما حکومت سلطنتی در آن جریان دارد.

انتهای پیام/
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 25085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *