800
۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی نقطه آغاز حکومت اسلامی در جهان است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز وعده الهی این است که این حکومت اسلامی باید محقق شود و این انقلاب نقطه شروع حکومت اسلامی است.
انقلاب اسلامی نقطه آغاز حکومت اسلامی در جهان است
به گزارش خبرنگار شستون؛ سردار پرویز آبسالان در یادواره شهدای پسکوه سیب و سوران بیان کرد: همه ما قطعاً باید از این دنیا برویم و طعم مرگ را بچشیم؛ اما شهادت مرگی ارزشمند است و خداوند متعال می‌گوید شهدا زنده هستند و نزد من روزی می‌خورند پس آنها را مرده مپندارید.

وی افزود: ما امروز موردتوجه شهدا هستیم کسانی که در روز قیامت می‌توانند شهادت دهند که پیش خداوند آبرو دارند شهدا هستند باید ببینیم شهدا چه انتظاری از ما دارند قطعاً شهدا از ما انتظار دارند که در پشتیبانی از این نظام انقلابی و اسلامی وظیفه خود را به‌درستی انجام بدهیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز وعده الهی این است که این حکومت اسلامی باید محقق شود و این انقلاب نقطه شروع حکومت اسلامی است چرا دشمن مخالف جمهوری اسلامی است؛ چون جمهوری اسلامی مقابل حکومت‌های طاغوتی و ظلم ایستادگی کرده و دشمن از اسلام ترس دارد.

آبسالان تصریح کرد: به گفته رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز افول اسرائیل به آمریکا نزدیک است امروز در غزه مشاهده می‌کنیم روزانه چند نفر کودک و چند نفر مرد و زن شهید می‌شوند و این جنایت‌ها امروز برای جهانیان قابل‌مشاهده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 26981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *