800
۱

ضربه شست اطلاعات سپاه به محتکران کالا در سراوان/متخلفان نقره داغ شدند

در تازه ترین اقدام اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستانی سراوان، سه انبار احتکار روغن خوراکی در شهرستان کشف و با دستور دادستان پلمپ شد.
ضربه شست اطلاعات سپاه به محتکران کالا در سراوان/متخلفان نقره داغ شدند
حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد نماینده دادستان سراوان و دادیار حقوق عامه در حاشیه این بازدید از انبار های نگهداری مواد غذایی و اقلام اساسی به خبرنگار شستون گفت: طبق اشراف اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستانی سراوان و با دستور ویژه دادستان شهرستان مبنی بر برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی پیش از ظهر امروز سه انبار احتکار روغن خوراکی در شهرستان کشف شد.

وی افزود: از سه انبار ذکر شده  ۴۶ تن روغن خوراکی جامد و مایع احتکار و ۱۰ تن روغن خوراکی تنظیم بازار که در حال توزیع بود، کشف شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در سرکشی هایی که امروز از مراکز نگهداری کالای اساسی و ضروری مردم انجام شد ۳۹۰ تن روغن خوراکی مفقود شده وجود داشت که ورود کالا در سامانه ثبت و خروج آنها ثبت نشده بود و در انبار نیز وجود نداشت که صاحبان انبار ها جهت توضیحات و سیر مراحل قانونی به دادسرا احضار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد تصریح کرد: طبق دستور دادستان شهرستان سراوان انبار ها پلمپ و صاحبان انبار ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه اطلاعات سپاه شهرستانی سراوان شدند.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با اخلال گران کالا و محتکران در دستور کار قرار دارد، از شهروندان سراوانی خواست چنانچه از اماکن اختفا و احتکار کالاهای اساسی در شهرستان اطلاع دارند، گزارشات خود را جهت برخورد قانونی در اختیار دادسرا قرار دهند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز نزدیک به 100 تن روغن خوراکی احتکار شده در دو انبار سطح شهر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستانی سراوان کشف شد که به دستور دادستان شهرستان محموله مکشوفه با قیمت واقعی در سطح شهر به دست مصرف کننده خواهد رسید.

انتهای پیام/
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 25163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *