800
۰
امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

احیای پرچم خدا توسط بهترین انسان در ظلمانی ترین زمان/انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب عصر است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امام خمینی (ره) پرچم خدا را در ظلمانی ترین زمان که دنیا به دو قطب تقسیم شده بود، احیا شد.
احیای پرچم خدا توسط بهترین انسان در ظلمانی ترین زمان/انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب عصر است
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: ایام مبارک دهه فجر است، چهل و سه سال است که انقلاب اسلامی از همه موج ها، تلاطم ها، گردنه ها، توطئه ها، خدعه های دشمنان عبور کرده که شاید اگر غیر از انقلاب اسلامی انقلاب دیگری بود قطعا از بین می رفت اما انقلاب اسلامی مقابل همه موج های مخرب آنچنان روز به روز جوانه زد و رشد کرد، برگ و میوه داد که تبدیل به یک  درخت تنومند شد.

وی افزود: خدای متعال می فرماید من رسولم را با هدایت و برای هدایت و احیای دین حق در بین شما ارسال کردم ماموریت دادم تا دین من به صورت کامل در سراسر عالم و دل بشر احیا شود اگر چه تمام قلدران عالم اکراه داشته باشند اما دست خدا قدرتمند تر است.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه چهل و سه سال از عمر انقلاب می گذرد که اگر چشمی این مسائل را نبیند و دلی نسبت به این مسائل توجه نداشته باشد یقینا فکری به حال خود کند، گفت: مایک صفحه چهل و سه ساله از معجزات الهی در پیش چشم داریم، کجای عالم یک انقلابی شکل می گیرد که در دل آن انقلاب انسان هایی علیه انقلاب قیام می کنند بهترین ها را از آن می گیرند و تمام قلدران عالم با تمام امکانات مادی در یک سنگر قرار می گیرند، هم در داخل آشوب می کنند و هم از بیرون هجمه وارد می کنند اما انقلاب اسلامی با قدرت و معجزه آسا و مانند برق این هجمه ها را دفع می کند.

حجت اسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تاریخ نبی خاتم را مجدد زنده کرد، پرچم خدا و رسالت پروردگار عالم به دست بهترین ها در عالم بشری احیا شد.

وی ادامه داد: ظرفیت، شخصیت، شجاعت، سیاست، محبوبیت و عشق امام در دل ها توسط خدای متعال ایجاد شد، تحول به وجود آمد؛ امام (ره) پرچم خدا را در ظلمانی ترین ظلمت های روزگار به دست گرفت درست زمانی که دنیا در تاریک ترین وضعیت بود، به دست دو قطب جبار و کافر که انسان ها را به بند گرفته و دنیا را برای چپاول تقسیم کرده بودند، امام در دل این تاریکی ندا داد، در دنیا زلزله ایجاد شد و شعاع آن عالم را گرفت.


امام جمعه سراوان اضافه کرد: آنهایی که تعقل دارند و آشناییت با تاریخ قبل از انقلاب متوجه هستند که چه تغبیری ایجاد شده است، امام بهترین بود در این عصر و روزگار که پرچم خدا را به دست گرفت و حقیقتا پیامبرگونه در دهان تمام فاسدان عالم زد و تحول ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد:  انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب عصر است، حادثه ای بسیار عظیم در قرن بود، انقلاب اسلامی هم انقلابش محقق شد و تداومش که در مسیر ایجاد شد جزء زیبایی های این انقلاب محسوب می شود.

وی با بیان اینکه چهل و اندی سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد یکی از   آرمان های انقلاب اسلامی به زمین نیوفتاده و یا نسبت به آرمان ها خیانت نشده است‌، گفت: انقلاب اسلامی گفتمان اسلام خواهی را داشت و تا این لحظه در مسیر اسلام در تمام ابعاد حرکت کرده و همه گروه های مقاومت و جهان اسلام که برای اسلام خواهی  رقابت دارند به برکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سراوان بیان کرد: انقلاب اسلامی در باب استکبار ستیزی مقابل هجمه های قلدرانه ایستاده است و تا به امروز هم مقابله می کند، ما سرجنگ با اسرائیل داریم و خواهیم داشت، اسرائیل را حتما از کره خاکی محو خواهیم کرد این شعار نیست این ذات انقلاب ما است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری افزود:  یکی از ویژگی های انقلاب استکبار ستیزی است، مستکبر ترین مستکبران عالم صهیونیست هایی هستند که سرزمین مسلمانان را غصب کردند و آنها را زیر یوغ استکباری خود در روزگار های مختلف زیر چکمه گرفتند؛ ذات انقلاب استکبارستیزی است که شخصیت پوشالی آمریکا را در زمان های مختلف شکسته است.

وی ادامه داد:  پیشرفت در مسیر و ترقی یکی از آرمان های انقلاب بوده امروز پس از چهل و سه سال که از عمر انقلاب می گذرد، مشاهده می کنیم در مسائل علمی و تجربی به صورت شگفت انگیز و حیرت آور پیشرفت کرده ایم.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: انقلاب ما انقلاب فرامدرن عصر جدید است،  امپراطوری غرب در حال شکست است و قدرت به شرق  انتقال پیدا می کند، افول امپراطوری غرب که در حال ایجاد است تاثیر اول را انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب، مقاومت انقلاب و شعارهای انقلاب اسلامی گذاشته، بشر مدیون انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک وضعیت جدید برای ملت ایجاد و امید جدید برای همه ملت های مظلوم به وجود آورد، گفت: اسلام توسط انقلاب احیا شد و ایده های پوشالی از بین رفت و امروز در همه ابعاد به خوبی پیش رفته است و ملت ایران همه سختی ها را با جان خریدند و با استکبار مقابله کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جلودار راه حق است، بیان کرد: دست خدا پشت انقلاب است معجزه الهی را ببینیم؛ تمام قدرت های جهانی چهل و سه سال علیه انقلاب تلاش می کنند اما چرا انقلاب پا بر جاست ایا نباید دست خدا را ببینیم که پشت انقلاب است.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد:  در آشوب های اخیر همه قدرت ها پای کار آمدند بسیاری از افراد  در جرگه دشمن قرار گرفتند اما چرا نتوانستند به اهداف خود دست یابند؟ نباید بدانیم که این دست و قدرت خداست که پشت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان، انقلاب قدرتمند است و مردم ایران این انقلاب را دوست دارند، انقلاب اسلامی ایران بستر ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر یادآور تلاش ها، رشادت ها و این باشد که باید برای این امت به پاخواسته تلاش و مجاهدت کنیم، نباید نسبت به خدمت به مردم بی رمقی و بی دقتی شود‌.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 26050
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *