800
۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان:

پاسداران دژی استوار در دفاع از ولایت و حقانیت هستند/ حضرت عباس (ع) بزرگ جانباز تاریخ اسلام در مسیر ولایت

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از ولایت و حقانیت به عنوان دژی استوار و مستحکم آمادگی کامل دارند.
پاسداران دژی استوار در دفاع از ولایت و حقانیت هستند/ حضرت عباس (ع) بزرگ جانباز تاریخ اسلام در مسیر ولایت
حجت الاسلام و المسلمین عابد سابکی مدیر تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه شعبان، بیان کرد: شعبان یکی از ماه های پر خیر و برکتی است که فضیلت های بسیاری در این ماه وجود دارد و بهترین فرصت برای راز و نیاز به درگاه حق تعالی محسوب می شود.

وی افزود: توصیه می شود در این ماه مسلمان روزه بگیرند، استغفار بسیار بگویند، مناجات و صلوات شعبانیه بگویند و صدقه دهند و طبق توصیه های دینی نباید از این ماه پر فضیلت قمری به راحتی گذر کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد و یگانه منجی عالم بشریت امام عصر (عج) در این ماه قرار دارد و شعبان تنها ماهی است که در آن وفات و شهادت وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی اضافه کرد: سالروز ولادت سومین اختر تابناک ولایت و امامت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار تاریخ اسلام در سوم شعبان به عنوان روز پاسدار در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است؛ سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران همچون دژی استوار و مستحکم در بزنگاه های مختلف از حق و حقیقت دفاع می کنند و از آنجایی که دنباله رو مکتب سرخ عاشورا هستند موجب شد تا ولادت سرور و سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار نامگذاری شود.

وی خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیره و خط مشی امام حسین (ع) را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در حفاظت و نگهبانی از اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آمادگی کامل دارند.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان تصریح کرد: همچنین ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) که در دشت کربلا در پیروی از ولایت به شهادت رسید به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است که می توان حضرت عباس(ع) را بزرگ ترین جانباز تاریخ اسلام دانست که در راه ولایت جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی گفت: همانطور که ولایت پذیری حضرت عباس (ع) از امام حسین (ع) بی نظیر بوده امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی مطیع امر ولی فقیه خود هستند و به عنوان بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن های مختلفی را در راستای اهداف و آرمان نظام اسلامی در سطح شهر برگزار کنیم تا هم فرهنگ مهدویت در جامعه جریان داشته باشد و هم آموزه های دینی ترویج داده شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 26124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *