800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی / امنیت پایدار ثمره فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است

فرماندار سراوان گفت: سربازان گمنام امام زمان با مجاهدتی خاموش وظایف شغلی و ایمانی خود را به بهترین نحو به انجام می رسانند و امنیت پایدار و گسترده کشور ثمره همین بی ادعایی و پاکبازی فرزندان رشید امام خمینی ( ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.
نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی / امنیت پایدار ثمره فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است

سعید تجلیلی در گفتگو با شستون ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد: نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی فرخنده ترین روز خلقت است.

وی افزود: پانزدهم شعبان روزی است که دیده گان جهانیان به جمال رعنای زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا روشن می شود.

فرماندار سراوان همچنین فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و ادامه داد: بی گمان قرار دادن سالروز ولادت ولیعصر (عج) به عنوان روز بزرگداشت این نهاد گرانقدر، پیوند عمیق ماموریت آنان در حفاظت از کیان اسلامی در برابر کینه توزی دشمنان و سپردن به دولت موعود قائم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم را در خود نهفته دارد.

وی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان با مجاهدتی خاموش وظایف شغلی و ایمانی خود را به بهترین نحو به انجام می رسانند و امنیت پایدار و گسترده کشور ثمره همین بی ادعایی و پاکبازی فرزندان رشید امام خمینی ( ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب: 26229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *