800
۰
در راستای ترویج حجاب برتر انجام شد؛

اهدای ۲۴۰ قواره چادر به بانوان بلوچ سراوانی

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی گفت: در راستای ترویج حجاب برتر در شهرستان تعداد ۲۴۰ قواره چادر میان بانوان توزیع شد.
اهدای ۲۴۰ قواره چادر به بانوان بلوچ سراوانی
 نصرت گلوی در گفتگو با شستون بیان کرد:  عفاف و حجاب از مهم‌ترین مسائل شرع مقدس است که علاوه بر ادیان الهی در قرآن کریم و سیره معصومین (ع) نیز به آن اشاره شده است.

وی افزود: با رعایت عفاف و حجاب انسان می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری شرکت داشته و به جایگاه رفیعی برسد و پله های ترقی را طی کند.   

مدیر بسیج جامعه زنان ادامه داد: داشتن حجاب نه تنها برای انسان محدودیت به دنبال ندارد بلکه با حفظ کرامت باعث رشد و بالندگی نیز می شود. 

گلوی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر رعایت حجاب و عفاف باعث استحکام خانواده می‌شود. حجاب دینی ارزش معنوی و قرب خداوندی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه حجاب بانوان ایرانی در برابر تهاجم فرهنگی غربی‌هاست، تصریح کرد: حجاب زنان مانند یک دژ مستحکم است تا جامعه را مقابل بی بندو باری مصون بدارد. 

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان اذعان کرد: بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان در راستای ترویج حجاب  و حجاب برتر برنامه‌‌های مختلفی را در زمان‌های مختلف برگزار کرده و در حال برگزاری است. 

گلوی گفت: همچنین به مناسبت‌های مختلف تعداد ۲۴۰ قواره چادر میان بانوان بلوچ این منطقه توزیع شده است. کافه گفتگو با دختران، دیدار با خانواده معظم شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری نشست‌های تبیین و روشنگری با موضوع عفاف و حجاب، تبلیغات محیطی در سطح شهر، گفتگوهای رسانه ای از جمله اقدامات بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی در راستای ترویج حجاب بوده است.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 26610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *