800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

ضرورت روایتگری جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان

فرماندار سراوان گفت: راویان جبهه و جنگ که در آن زمان از نزدیک در عملیات‌ها حضور داشتند و شاهد رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان بودند باید این مباحث را برای نسل جوان روایتگری کنند.
ضرورت روایتگری جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان
سعید تجلیلی در گفتگو با شستون بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور دفاع جانانه همه جوانان، مردان و زنان ایران اسلامی مقابل جنگ ترکیبی آن زمان که به صورت گسترده صورت گرفت بود.

وی افزود: در حالی که جمهوری اسلامی تازه شکل گرفته بود و درگیر یک سری مسائل و گرفتاری‌های داخلی بود؛ منافقین و مجاهدین خلق در آن زمان به صورت گسترده ترور انجام می‌دادند و جان عزیزترین یاران امام از جمله شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و دیگر چهره‌های ارزشمند را ترور کردند چهره‌هایی که اگر بودند امروز قطعا با ثبات‌تر و پیشرفته‌تر عمل می کردیم.

فرماندار سراوان ادامه داد: در آن زمان تنها عراق و بحث ارضی مطرح نبود بلکه هدف نظام و انقلاب اسلامی و اسلام مطرح بود و امروز هم جنگ ترکیبی وجود دارد و دشمن به صورت گسترده در حوزه اختلافات وسیع قومیت، مذهبی و موضوعات رسانه به هر طریق و نحوی ورود می کند.

تجلیلی تصریح کرد: هزاران کانال رسانه‌ای برای این موضوع تشکیل داده و جوانان را هدف قرار داده است، امروز دشمن بر روی نسل جوان هدف گذاری کرده نسلی که نه جنگ را درک کرده و نه موضوعات بعد از جنگ را؛ امروز هم مانند دفاع مقدس باید دست در دست هم دهیم و مقابل جنگ ترکیبی دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه راویان جبهه و جنگ که در عملیات های مختلف حضور داشتند و از نزدیک شاهد حوادث بودند امروز باید برای نسل جوان روایتگری کنند، اذعان کرد: مقام معظم رهبری اشارات فراوانی در خصوص جهاد تبیین دارند، برای اینکه جوانان که سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند به بیراهه کشیده نشوند باید به خوبی روایتگری و تبیین کنیم چرا که امروز به بصیرت، جهاد و مقاومت در عرصه جنگ ترکیبی نیاز داریم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 26762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *