800
۰
امام‌جمعه‌ سراوان:

جنگ‌ ترکیبی تاکتیک جدید دشمن برای مدیریت افکار

امام‌جمعه‌ سراوان گفت: امروز دشمن با سلاح جدیدی که به نام جنگ ترکیبی و شناختی ایجاد کرده به دنبال مدیریت افکار و اذهان است.
جنگ‌ ترکیبی تاکتیک جدید دشمن برای مدیریت افکار
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در همایش جهادتبیین ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: آیات متعدد فراوانی در باب جهاد در قرآن کریم ذکر شده است از این رو جهاد یکی از ستون‌های اصلی اسلام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه صدیق‌ترین، سالم‌ترین و عزیز‌ترین انسان‌ها افرادی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند، ادامه داد: جهاد دارای ابعاد متفاوتی است یکی از جهات آن در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل است به طور مثال در دفاع مقدس دشمنان دین خدا با سلاح‌های مختلف حمله کردند و عده‌ای از مجاهدان راه خدا علیه آنها جنگیدند و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: یکی از سلاح‌های مخرب این روزهای دشمن که مخرب‌تر از بمب اتم است ماهواره، تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی است که با دروغ‌پراکنی و فریب دادن افکار به دنبال فاصله گرفتن مسلمانان از دین خدا و مسیر اسلام است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: در حال حاضر تاکتیک دشمن تغییر کرده و با توپ و تانک به سرزمین ما ورود نمی کنید سلاح جدیدی به نام جنگ ترکیبی و شناختی را به وجود آورده و در تلاش است که واقعیت را در اذهان و افکار عمومی تغییر دهد.

وی اذعان کرد: اما امت به پا خواسته هستیم و با روی کار آمدن اسلام در کشور باعث شد مسائل فطری احیا شود اما دشمن تلاش می کند که اسلام و فطرت انسانی را از ما بگیرد.

امام جمعه سراوان گفت: دشمنان اسلام افکار پلیدی دارند، مقید به حجاب، دین و مسائل شرعی و تشکیل خانواده نیستند و برای اینکه بتوانند جهان را مدیریت کنند در حال برنامه‌ریزی برای افکار و اذهان هستند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلفی در زمینه‌های متفاوت داشته ایم و هر یک از ما وظیفه داریم این پیشرفت‌ها، عزت، استقلال و ترقی دین را برای دیگران بازگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاد یعنی اینکه امروز باید دشمن و توطئه دشمن را بشناسیم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بدانیم و آن را ترویج دهیم، توطئه دشمن را تشریح کنیم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 27029
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *