800
۰
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

جهاد تبیین پادزهر سم‌پاشی های دشمن در زمان انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: این روزها دشمن در تلاش است تا بتواند مردم را از انقلاب جدا کند اما جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای انقلاب مانند پادزهر مقابل سم‌پاشی های استکبار جهانی محسوب می‌شود‌.
جهاد تبیین پادزهر سم‌پاشی های دشمن در زمان انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ احمد حیدری نیا در نشستی که با موضوع انتخابات با حضور سعید مساعد سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان و جمعی از کارکنان در سالن جلسات مرکز بهداشت سراوان برگزار شد، بیان کرد:: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی امروز در جنگ ترکیبی و شناختی با ابزارهای مختلف در حال توطئه علیه انقلاب هستند و از هر ترفندی برای القای ناامیدی و فاصله گرفتن مردم از انقلاب استفاده می‌کنند.

وی افزود: امروز جنگ پیش رو جنگ شناختی و چهره به چهره است و دشمن با تمام ظرفیت وارد صحنه و به میدان آمده است تا ارزش و اهمیت انتخابات و همچنین مشارکت مردم را بی اهمیت جلوه دهد و این مهم باعث شده است که نقش ما در جهاد تبیین بین آحاد مردم بسیار نقش بسیار تعیین کننده باشد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول چهل و پنج سالی که از عمر با برکت آن می گذرد دستاوردها و پیشرفت های عظیمی را در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان کسب کرده است، تصریح کرد: رسالت مهمی که بر دوش ما و مسئولین است تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و مردم است تا به درستی با موفقیت های به دست آمده توسط جوانان انقلابی در زمان تحریم آشنا شوند.

 حیدری نیا خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به عنوان پادزهر مقابل سم‌پاشی های دشمن در این زمان محسوب می‌شود که می توان مردم را نسبت به دسیسه های استکبار جهانی آگاه ساخت.

وی اذعان کرد: ایران اسلامی مردمی بصیر، فهیم و با بینش سیاسی بالایی دارد و همواره و در همه تلاطم ها ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند چرا که انقلاب اسلامی انقلابی مردمی و با پشتوانه مردم است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اهمیت حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم فهیم ایرانی برای داشتن ایرانی قوی می بایست فردی اصلح، ولایتمدار، انقلابی، جهادی و با توانایی بالا در پیگیری مشکلات مردم را انتخاب تا بتواند به نحو مطلوب گرفتاری های مردم را تا حصول نتیجه قابل قبول پیگیری و مرتفع نماید.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 27304
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *