800
۰
در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات؛

نشست جهاد تبیین در هلال‌احمر سراوان برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات هلال‌احمر برگزار شد.
نشست جهاد تبیین در هلال‌احمر سراوان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، احمد حیدری نیا در حاشیه نشست جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان، فرمانده حوزه ادارات و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد، بیان کرد: باتوجه‌به هجمه‌های دشمن در رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات امروز ترویج فرهنگ ناب تفکر بسیجی است که باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی افزود: وحدت میان ملت‌های اسلامی یکی از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که بسیجیان در این زمینه پرچم‌دار هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترفندهای مختلف از ماه‌ها قبل شروع به سم‌پاشی برای عدم شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کرده‌اند.

حیدری نیا با بیان اینکه القای ناامیدی و ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب از دیگر اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه‌زدن به کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: نیاز امروز مردم جامعه روشنگری و جهاد تبیین در راستای شرکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.

وی اذعان کرد: با انتخاب فرد اصلح می‌توان یک مجلس قوی داشت و بسیاری از مشکلات با داشتن مجلس قوی حل خواهد شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 27239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *