800
۰
امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان مطرح کرد:

اتحاد و انسجام اقوام و مذهب در دفاع مقدس مقابل دشمنان

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: در هشت سال دفاع مقدس از همه اقوام و مذاهب با اتحاد و انسجام حضور داشتند که این ظرفیت بزرگ باعث پیروزی غرور آفرین مقابل دشمن شد.
اتحاد و انسجام اقوام و مذهب در دفاع مقدس مقابل دشمنان
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفتگو با شستون بیان کرد: هفته دفاع مقدس و حماسه هشت ساله رزمندگان اسلام و مردم کشورمان در تاریخ می درخشد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی و در دفاع جانانه و دفاع از حریم کشور و سرزمین اسلامی‌مان همه مردم از اقوام و مذاهب با هم مشارکت داشتند، ظرفیتی بسیار بزرگ بود که امروز باید این ظرفیت را حفظ کنیم‌.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: اگر می خواهیم در سازندگی و امور کشور سهیم باشیم باید مقابل دشمنان و بدخواهان کشور منسجم و متحد باشیم.

مولوی ساداتی خاطر‌نشان کرد: این کشور متعلق به مردم است و ما باید از حریم کشورمان در هر زمانی دفاع کنیم، در حماسه جاودان دفاع مقدس همه اقشار مردم حضور داشتند و شهدای زیادی را تقدیم کردند و همچنین برخی از رزمندگان جانباز و برخی اسیر شدند.

وی تصریح کرد: افرادی پشت جبهه و سنگرهای جنگ همراهی کردند و افتخاری غرور آفرین را به منصه ظهور گذاشتند این امر می تواند در عرصه سازندگی و اقتصادی و سیاسی هم با اتحاد و انسجام موثر باشد.

امام‌جمعه اهل سنت سراوان بیان کرد: عده ای خالصانه د‌ر‌ مسیر گام برداشتند و اجازه ندادن یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد اگر ما اتحاد و انسجام نداشته باشیم قطعا از ما شکایت خواهند کرد.

مولوی ساداتی اذعان کرد: امروز به برکت دفاع جانانه‌ای که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از خود مقابل دشمن نشان دادند امروز در حوزه صنعت، امنیت و سیاسی به دستاوردهای عظیمی دست یافتیم که اگر امروز اتحاد و انسجام داشته باشیم می‌توانیم سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
 
 وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه اقشار و مذاهب هم صدا و هم نوا در کنار هم مقابل متجاوزان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد پس امروز هم می‌توانیم با وحدت و همبستگی به دستاوردهای بیشتری دست یابیم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۹
کد مطلب: 26763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *