800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران:

موشک‌باران عین الاسد؛ فصلی جدید در جبهه مقاومت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: موشک‌باران عین الاسد؛ فصل جدیدی را در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش گشود.
موشک‌باران عین الاسد؛ فصلی جدید در جبهه مقاومت
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون باتوجه‌به فرارسیدن هفته مقاومت و سالگرد عملیات موشکی علیه پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد، بیان کرد: موشک‌باران عین الاسد؛ فصل جدیدی را در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش گشود چرا که ترور کور و بزدلانه حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق برای رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا تبعات سنگینی داشته است.
 
وی سهرابی افزود: تا قبل از حمله موشکی به‌عین الاسد هیچ کشوری در جهان حتی یک گلوله به سمت آمریکا و پایگاه‌های نظامی آنها در منطقه شلیک نکرده بود و این عملیات غرورآفرین برای کشورهای جبهه مقاومت فصل جدیدی بود و هم اکنون شاهد اقتدار مقاومت و پیشی‌گرفتن کشورهای جبهه مقاومت از همدیگر برای حمله به مواضع آمریکایی و اسرائیلی هستیم
 
فرمانده ناحیه مقاومت سیب و سوران با توجه تحولات اخیر غزه و طولانی‌شدن جنگ رژیم غاصب اسرائیل در غزه بیان کرد: به‌روشنی مشخص است که دیگر اسرائیل و آمریکا در منطقه کدخدایی نمی‌کنند. استیصال اسرائیل در جنگ غزه کاملاً نمایان شد.

سهرابی افزود: آن سردمداران غربی بداند که با شهادت فرمانده جبهه مقاومت، هدف جبهه مقاومت که نابودی اسرائیل جنایت‌کار است فراموش نمی‌شود. پس از شهادت فرمانده رشید سپاه اسلام جبهه مقاومت باقدرت بیشتری آمادگی رویارویی با جنایت‌کاران را دارد.

 وی در پایان باتوجه‌به اینکه موشک‌باران عین الاسد یکی از پاسخ‌های ایران اسلامی به ترور شهید سلیمانی و هم‌رزمانش بود افزود: پاسخ دقیق و حساب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درهم‌کوبیدن پایگاه آمریکایی عین الاسد و اطلاع‌رسانی قطره چکانی دولت آمریکا درباره تلفات و خسارات این حمله موشکی ایران، خشم بسیاری را در واشنگتن و در محافل نظامی آمریکا برانگیخت، به‌گونه‌ای که انجمن کهنه سربازان جنگ‌های خارجی با انتشار بیانیه‌ای از ترامپ خواست؛ بابت کم‌اهمیت جلوه‌دادن مصدومیت نظامیان این کشور در حمله موشکی ایران عذرخواهی کند و این نتیجه این حرکت بزدلانه آمریکا بود. پس از موشک‌باران عین الاسد روزبه‌روز حملات علیه آمریکا، اسرائیل و مواضع آنها بیشتر شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 27147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *