800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان:

کاروانی فرهنگی، هنری و امدادی در بم پشت اجرای برنامه کرد

کاروان فرهنگی، هنری، امدادی، ورزشی و کتاب‌خوانی در بخش بم پشت شهرستان سراوان اجرا شد.
کاروانی فرهنگی، هنری و امدادی در بم پشت اجرای برنامه کرد
قاسم جهان‌دیده در گفتگو با شستون از اجرای کاروان فرهنگی، هنری، امدادی، ورزشی و کتاب‌خوانی به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه مرزی بخش بم پشت سراوان خبر داد.

وی عنوان کرد: این کاروان که با مشارکت فرمانداری و کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد بهار انقلاب شکوهمند اسلامی باهدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی، ارتقای سطح سلامت و دانش مردم منطقه در روستاهای مندر و میدان از توابع بخش بم پشت برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان افزود: در این کاروان واحد امور داوطلبان و واحد امور جوانان جمعیت اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و سنجش فشارخون و قند خون در راستای پویش ملی سلامت و برپایی فضای دوستدار کودک و برگزاری مسابقات نقاشی در بین کودکان نمودند و به همت واحد آموزش شعبه اهالی منطقه در این کاروان با مباحث آموزشی همچون روش‌های مواجهه با انواع مخاطرات و اقدامات کمک‌های اولیه همچون خفگی،Cpr  و... آشنا شدند.

جهان‌دیده خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه تعداد ۳۰ بسته معیشتی و غذایی، بهداشتی، فرهنگی شامل (برنج، لوبیاچیتی، عدس، قند، لپه، صابون، شامپو، کرم مرطوب‌کننده، لوازم‌التحریر، دفتر و...) به ارزش ریالی هر بسته ۲۰ میلیون ریال اهدایی خیرین داوطلب هلال احمر به همت خانه هلال بخش بم پشت در بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد و از مسئول خانه هلال بم پشت به جهت جذب خیرین و شناسایی نیازمندان در راستای محرومیت‌زدایی منطقه تقدیر شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 27246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *